Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380460 Kans Op Sterrenkijkers

• Auteur

Hallo,

Een poosje geleden heb ik een onderwerp gepost met de vraag of ik na 2 sterrenkijkers (en kruinligginen) een grotere kans had daarop bij mijn derde. De gynaecoloog had mij inmiddels verteld dat dat zo is. Hoe dat echter komt (vorm baarmoeder, geboortekanaal, de kinderen) is echter niet onderzocht.
    Inderdaad werd mijn derde weer een sterrenkijker. Tijdens de ontsluiting lag ze nog goed, maar bij de uitdrijving weer een sterrenkijker. Van mijn 2e weet ik ook dat ze tijdens de bevalling is gedraaid. Van mijn eerste weet ik dat niet.
    Ik vind deze drie meiden mooi genoeg, maar als ik voor een vierde zou gaan zou ik me niet anders kunnen voorstellen dat het weer een sterrenkijker zou zijn.

Groet,
    Tamar

#4135885 Quote

Hallo,

Wat is een sterrenkijker

Bloempje27
    Bijdrager
    #4136510 Quote

Kinderen die op hun ruggetje geboren worden en dus naar boven kijken! Normaal worden kindje met de neus naar beneden geboren…

@tamara
    Wat is je vraag??

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen