Hoi Natasja
Nou, onze dagen zagen er iets anders uit…ik was/ben ziek en heb me echt met veel wilskracht en een gezinsverpakking paracetamol langs de visite moeten slepen (want ja, afzeggen voor kerst doe je toch ook niet zomaar)
Daarnaast zat Noah in een groeisprongetje en was hij echt HYPERACTIEF en onberekenbaar. Het ene moment lief spelen en dan ineens weer huilen (brullen) en jengelen om niets. Niet willen slapen; ineens weer midden in de nacht een flesje willen.. pfff… we hadden het er echt zwaar mee, zeker in combinatie met dat ik me zo beroerd voelde en eigenlijk alleen maar rust wilde!
Best jammer allemaal want ik had me enorm verheugd op de eerste kerst met onze kleine kanjer. Maar goed, voor oud en nieuw gaan we het beter aanpakken. Geen visite, lekker met z’n drietjes in joggingbroek op de bank. Misschien als Noah lekker ligt te slapen dat we nog even bij de buren langs wippen voor een borrel, dan kunnen we de babyphone gewoon meenemen.
Eneh, gelukkig komen er nog een heleboel kerstfeestjes met onze kleintjes, dus we kunnen alle schade nog ruimschoots inhalen 😉
Liefs, 10e