Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380474 Gaan Voor Een Tweede Wie Ook

• Auteur

hallo allemaal…

wij hebben een zoontje van 1 jaar.. De tijd is voorbij gevlogen.. echt super is het.. Toendertijd volgde ik veel het forum.

En nu heb ik het weer opgezocht.. Want we willen gaan voor een tweede.. spannend.. Wie ook.. En hoe staan jullie er nu in..

Ik vind het best spannend. Het is een bewogen jaar geweest.. Het liep niet allemaal even soepel.. Maar we gaan er toch weer voor..

groetjes en succes allemaal..

momootje..

#4135830 Quote

leuk..

onze zoon is net 1.. echt een super ventje hoor.. ook heel makkelijk..
    maar zat zelf gewoon niet lekker in mijn vel… Erg onzeker geweest.. En einde van de zwangerschap was niet super.. erg hoge bloeddruk..
    maar dat kan nu wel anders lopen.. vind het gewoon weer spannend..
    net als toen.. Net alsof ik weer voor een eerste ga..

succes ermee.. En hopelijk is het snel raak…

#4135831 Quote

trouwens ronde 1.. dus beginnen net weer..
    En moest direct weer aan het forum denken..

en jij..

#4135833 Quote

ik zit nu in ronde 2 net een kiskraam gehad 2de eerste was door de pil heen zwanger en toen miskraam gelijk gestopt met de pil en nu vorige week miskraam met 8 weken ( wist het pas een week dat ik zwanger was)

we gaan het gewoon weer proberen alleen mijn cyclus lopen niet zo goed heb maar 6 keer perjaar een eisprong inplaats van 12 keer perjaar.

Ik had ook aan het eind van me zwangerschap iets vervelends had nierbekken ontsteking en das gene pretje doet meer pijn dan ontsluitings weeen.

en met de bevalling moest ik met spoed naar het ziekenhuis omdat het hartje naar 80 zakte dus was niet echt een pretje ( bleef op 9 cm ontsluiting zitten)

#4135835 Quote

zo dat is ook wat.
    wat vervelend van die miskramen. Dat lijkt me echt erg..
    Hier dus ronde 1. en we zien wel hoe het loopt.. vorige keer was ik wel aardig snel zwanger.. hopelijk nu weer.

succes..

#4135840 Quote

hoi momootje,
    Wij hebben al een dochter van 2,5 jaar.Was de 2 ronde al zwanger van hara.
    Nu in ronde 11 voor de 2e.
    Vandaag NOD,heb vanochtend helaas negatief getest.
    Dus maar afwachten tot ik weer ongesteld word en dan op voor ronde 12!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4135842 Quote

hoi fleur, das ook lang maja bij de 1 duurt het langer dan de andere ik zeg altijd als je er al 1 hebt weet je dat alles werkt dus zwanger wordt je wel alleen wanneer is de vraag want het blijft gokken wanneer je een eisprong hebt, het is een soort gokspel zo zie ik het tenminste tenzij je je ei sprong voelt,

groetjes mama van sharon

#4135847 Quote

hallo fleur..

ronde 11 al. bah spannend hoor.. Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft en dat het raak is..
    Zal voor je duimen.

en idd sharon.. Als je al een kindje hebt weet je al wel dat alles werkt. misschien raar gezegt.. Maar wachten is nooit leuk.. Want je gaat niet zomaar voor tweede. dan wil je ook graag dat het snel weer raak is..

maar fleur je kunt nog positief testen.. heb bij mijn eerste kindje ook pas na 4 dagen positief getest..
    dus wie weet..

#4135848 Quote

Sharon: ik hoop idd weer zwanger te worden,maar is niet gezegd dat dat ook gaat lukken.Bij kennissen is nummer 2 nooit gekomen…zijn jaren bezig geweest.
    We proberen nu met ovulatietesten te kijken wanneer mijn eisprong is,maar dat heeft tot nu toe ook niet geholpen..
    Maar bij jou schiet het ook niet echt op als je maar 6 keer per jaar een eisprong hebt.Er zijn toch medicijnen voor om dat op te wekken?Of ben ik abuis.Of wil je nog niet een medische molen in?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen