Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380523 Wat Is Jullie Smoes Met Oud En Nieuw

• Auteur

Hi,

De titel zegt het al natuurlijk; wat hebben jullie als smoes dat je geen alcohol drinkt?
    Wij zijn uitgenodigd bij de buren samen met de rest van de buurt. Nu zijn er al een aantal mensen aan het peilen of er een tweede komt bij ons. Dus ik moet erg oppassen….
    Dat ik moet rijden is geen optie want ik kan er kruipend naartoe! Hebben jullie nog een paar goeie?

Groetjes Sas zw van nr2 8 wk en 2dagen

P.S. valt trouwens ook niet mee om mijn razendsnel groeiende buik en pamela’s de hele avond onder controle te houden vrees ik!

#4135941 Quote

Hee,
    voordat ik zwanger was heb ik een darmontsteking gehad, heb er nog steeds last van (dus denk om mn eten, vooral nu!) maar mocht toen ook minder alcohol drinken dus geef dat nu ook op als smoes.
    Mijn schoonvader had het bijna door met kerst :$
    Greetz Jan 5 wkn 3 dgn

#4136045 Quote

Met Kerst ben ik naast mn man gaan zitten, allebei met een glas rode wijn naast elkaar op tafel. Af en toe doen alsof je een slokje neemt, maar intussen dronk mn man beide glazen leeg. Werkte echt prima!

#4136176 Quote

iedereen weet het al plus ik drink zelden tot nooit alcohol dus hier geen probleem

groetjes moekje

#4136206 Quote

Helaal kan geen tips geven… Ik drink al niet meer sinds ik zwanger ben geweest van onze oudste, ruim 5 jaar trug… Succes met verborgen houden…

#4136225 Quote

Wij gaan het met oud en nieuw, aan de vrienden waar we het mee vieren vertellen… O.a omdat ik het echt niet kan verbergen. Wij gaan ook bij vrienden 1 straat verder oud en nieuw vieren, dus met de auto gaat niet op… heb geen zin om me in allerlei bochten te wringen. normaal spuug ik niet in een wijntje 😉
    Suc6 allemaal! En het voelt gewoon goed…

#4136376 Quote

Ik drink géén alcohol, al een jaar of 10 niet meer, dus dat komt mooi uit, alleen moet ik uit kijken met het eten….ik eet al een tijdje géén filet american meer, maar de meeste weten dat ik het erg lekker vind! Ik heb van de week zelfs twee slokjes gluhwein genomen en toen gezegd dat ik hem helemaal niet zo lekker vond. Ik realiseerde me ook te laat dat ik misschien zwanger kon zijn, maar goed.

Nu hopen dat ik niet teveel ga uitdijen….ben namelijk wel aangekomen, maar gooi het even op de stress van de afgelopen tijd! Ik hoop dat ik m’n mond nog kan houden!

#4136423 Quote

ik drink zelf nooit, tis hier nog niet algemeen bekend, maar dit gaan we nu wel doen, dus hier zal t niet opvallen dat ik niet drink….

Succes allemaal!

gr. Saskia.

#4136678 Quote

Nou ik heb de oplossing denk ik gevonden;
    heb ten eerste de buuv bij wie het thuis gehouden wordt geïnformeerd das 1.
    Toen heb ik een 2 flessen alcoholvrije wijnen gekocht bij de slijter. Stom genoeg zetten ze daar met KOEIELETTERS non alcoholic op!!! GRR!!
    Dus nu heb ik de mazzel dat ik nog een halve fles Merlot had staan, die giet ik leeg van de week, en dan giet ik de alcoholvrije over in die fles. Heb nog even geprobeerd etiketten eraf te weken en te wisselen maar dat werkt niet!
    Die fles breng ik van te voren bij de buuv en dan hoef ik alleen maar aan te kaarten dat ik liever de Merlot heb hihi! En natuurlijk dat niet meer mensen spontaan ook die fles willen hebben :-S
    Mocht ik toch een alcoholisch wijntje krijgen ga ik even naar buiten bij de vuurton staan en giet ik hem wel leeg in de struikjes ofzo….
    Gelukkig hebben we een weekje later de echo dus dan maakt het niet veel meer uit!
    Bedankt voor de reacties, misschien hebben meer mensen er wat aan?

Groetjes Sas

PS @ 3de op komst, dat van die wijn die je vriend opdrinkt is ook een goede alleen dan moet je wel een wijnliefhebber hebben ;-D
    die van mij is prototype bouwvakker; bier en anders niets! whaha!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen