Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380542 Oud En Nieuw

• Auteur

Wat doen jullie met Oud en Nieuw?

Op Oudjaar blijven we lekker handig thuis, de kids in bed, wij lekkere hapjes en de tv aan. De buren zijn ook thuis voor hun drie kinderen en hun honden. We willen het eigenlijk samen vieren, maar ze willen thuis zijn voor de honden en wij voor onze kids, dus hebben we afgesproken dat we af en toe bij elkaar binnenlopen en de mannen/vrouwen/kinderen elkaar aflossen! Zodat we wel lekker kunnen kletsen met elkaar, maar we geen oppas moeten hebben of gesleep met spullen. Op Nieuwjaarsdag gaan we nieuwjaar wensen bij onze ouders.

Groetjes Babybelle

#4135898 Quote

Dat klinkt toch ook als een super goede oplossing. Ik heb geen zin om ergens heem te gaan dus blijven wij lekker met zijn 3en thuis. Om 12.00 uur gaan dan wel alle deuren hier open en lopen alle buren bij elkaar binnen. Zo is het toch ook super gezellig en we gaan tot die tijd lekker tv kijken

#4136333 Quote

Wij vieren het bij mijn beste vrijgezelle vriendin, Jesse is op de kinderen van mijn andere vriendin na één van de weinige kinderen daar. Ik ga proberen hem op bed te leggen, maar ben bang dat het niet gaat lukken. Er komt ruim 20 man, allemaal kindloos, op wij en mijn andere vriendin en haar man na dan! We gaan wel kort na middernacht naar huis.

Stiekem hoop ik eigenlijk dat het zo erg gaat ijzelen dat we er niet heen kunnen, want je beste vriendin afbellen doe je ook niet even. Maar goed, we gaan zien!

Gr. Angel

#4135921 Quote

Marissa blijft gewoon op. Mocht ze in slaap vallen dan slaapt ze tot 00.00 uur op de bank. Ze wordt toch wakker van de herrie hier want het gaat hier in de wijk nogal tekeer. Vorig jaar heeft ze niet geslapen en viel ze om 04.00 uur in slaap.

#4135927 Quote

Hoi hoi,

Dit jaar zijn wij ook alleen met ons gezinnetje. Dat kwam toevallig zo uit omdat al onze vrienden wel iets hebben. De ene hoogzwanger, de andere op wintersport en weer een ander stel kan niet omdat de man onlangs een hartinfarct heeft gehad.
    Op zich vind ik het ook wel fijn een keer.
    Wij laten de kindjes gewoon liggen. Als ze wakker worden mogen ze naar beneden komen en anders slapen ze lekker door.

Groetjes,
    Maike

#4135982 Quote

Wij vieren het gewoon lekker thuis met het gezinnetje. We wilden eerst misschien nog wat mensen uitnodigen, maar ik ben de laatste tijd zoooo moe, en ik wil gewoon kunnen liggen als dat nodig is, en met visite hou je je toch beter dan dat je je voelt.

Eline leggen we gewoon op bed, en als ze komt door het lawaai dan mag ze eruit, maar ik vind deze leeftijd echt nog te jong om ze op te houden. Mijn oudste mag sinds vorig jaar opblijven als hij dat wil.

#4136125 Quote

wij vieren oudjaar thuis op de bank!
    wij vierden het altijd met onze overburen, het ene jaar bij hun en dan het andere jaar bij ons maar helaas wordt dat dit jaar niet want ik moet werken met oud en nieuw en om 7 uur ’s morgens alweer beginnen……

#4136146 Quote

Ook wij blijven gewoon lekker thuis!!! Vind Diede nog net wat te jong om al mee op sleeptouw te nemen met oud en nieuw!! Benthe gaat lekker gewoon slapen en als ze wakker wordt, dan haal ik haar er uit en anders mag ze lekker door slapen!!!

Groetjes

#4136150 Quote

Ik ga kijken of Daniëlle bij oma kan slapen. Ik ga dan met een vriendin naar een feest. Anders zou ik alleen thuis zitten met Daniëlle, die normaal gesproken toch door het vuurwerk heen slaapt, dus dat vind ik ook een beetje eenzaam met oud & nieuw.

Gr. Sonja

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen