Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380543 Vuurwerk

• Auteur

Steken jullie vuurwerk af of houd je er helemaal niet van?

Mijn man knalt graag het nieuwe jaar in, maar ik vind het doodeng, dus soms hebben we wel vuurwerk maar niet veel. Het liefst heb ik dat we geen vuurwerk afsteken, maar mijn man vindt het geweldig dus dan moet je een middenweg zoeken, hihi, dus waarschijnlijk gaat ie een “beetje” afsteken.

Jullie?

#4135897 Quote

Hier absoluut geen vuurwerk. Ik kan daar dus echt geen geld aan uitgeven. Vind het zo verschrikkelijk zonde. Zeker omdat wij in een hele aktieve wijk wonen en er dus toch meer dan genoeg te zien is. Gelukkig denkt mijn man er net zo over.

#4135903 Quote

wij hebben ook geen vuurwerk, ook eigenlijk wel omdat er in onze buurt (van mijn broer, waar we doordoen) ook altijd heel veel de lucht in gaat.
    we knallen toch wel het nieuwe jaar in hahahah.

allemaal een goede jaarwisseling gewenst en een voorspoedig 2010

#4135929 Quote

Ik heb er ook een hekel aan en mijn man ook want die heeft nu niet echt een fantastische fijne motoriek dus die vindt het zelf ook een beetje eng.
    Gelukkig is er bij ons ook genoeg te zien in de wijk!

Groetjes,
    Maike

#4135983 Quote

Wij kopen ook nooit vuurwerk. Ik vind het heel leuk om naar te kijken, maar om er zelf nou zoveel geld voor uit te geven?

#4136014 Quote

Vuurwerk leuk..maar wij kijken liever naar het geld van een ander in de lucht!!!
    hahah
    Nee, zonde vind ik het ook.
    en idd genoeg buren die het wel doen!
    Gr Rina

#4136100 Quote

Hier geen vuurwerk
    Ik vind het echt leuk om naar te kijken maar vind het echt zonde om er zelf geld aan uit te geven.
    We gebruiken dat liever voor andere dingen.

Groetjes Marianne

#4136301 Quote

Wij kopen niks. Zonde van het geld. We kijken uiteraard wel naar alles wat de buurt afsteekt hihi.
    En er woont iemand een paar straten verderop die zelf vuurwerk verkoopt bij ons in de buurt op t industrieterrein. Hij heeft heel mooi vuurwerk altijd en dat steekt hij af op een hoofdweg dichtbij ons, dus wij zien heel mooi vuurwerk!

groetjes Maris

#4136331 Quote

Wij kopen ook niets, want wij zijn er ook niet, mochten we er wel zijn, dan alleen een ratelband, maar meestal geniet ik meer van de het vuurwerk wat door een ander betaalt is!!

Allemaal alvast een goede jaarwisseling!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen