Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380649 Testen

• Auteur

Hoi allemaal,
    Aangezien ik pas 1 maand gestopt ben met de pil, vroeg ik mij af wanneer ik zou kunnen testen. Niet dat ik verwacht dat het de eerste maand gelukt is, maar met de pil was mijn cyclus 29 dagen, maar zonder pil weet ik dit natuurlijk niet. Wat zouden jullie doen?
    Groetjes Rianne

#4136021 Quote

ik zal na ongeveer 40 dagen nadat je ongesteld bent geworden gaan testen. het kan namelijk ook nog wel even duren voordat je ongesteld bent.
    succes

#4136122 Quote

hallo.

spannend hoor.. maar als je zwangerschapsklachten hebt.. zou ik er denk ik wel een goedkope test tegen aan gooien.. en anders gewoon nog even wachten..

succes..

#4136417 Quote

Ik voel wel van alles, maar dat kan ook psychisch zijn. Haha…
    Tnxs voor de tips

#4138042 Quote

Ligt aan de soort test.
    Ik heb een Sensitest die je kunt gebruiken max 6 dagen voordat je ongi moet worden! Ik had geluk, een streepje!!

En anders gewoon een ‘gewone’ sensitest die kun je vanaf dag 1 van je overtijd gebruiken. Niet duur, dus het proberen waard. Zijn zeker betrouwbaar, 3x ervaring mee!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen