Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380676 Gijs Die

• Auteur

STAAT!
    Echt die kleine man gaat snel, 9 maand en 1 dag was hij gisteren en hij dacht ik wil wel staan hihi

groetjes Maris

#4136061 Quote

Hoi Maris…..

Wat zijn ze dan groot ineens he?
    Bas was ook zo snel met dit soort dingen. Net nog even gekeken naar foto’s van toen. Het lijkt al weer zo lang geleden…..

Wel meteen de box naar beneden zetten hoor!

Groetjes, Karin

#4136092 Quote

Hee Maris,

Ja, snel gaat het he? Lijkt wel of onze tweede kindjes allemaal van die vluggers willen zijn.
    Tim, net 17 weken, rolt al bijna om, pakt al dingetjes vast, kletst de oren van je kop, slaapt al zo goed als door (nu niet vanwege diarree) en vindt eigenlijk alles wel goed. Ik kan me niet herinneren dat Sven dat allemaal al kon toen ie 17 weken was.
    Maar ach, Sven is ook een lekker ding en nu al zo groot vergeleken met zijn broer.
    Ik realiseer me alleen dan wel dat ik echt moet genieten van mijn mannen want het gaat allemaal zoooooooooo snel….

Hoe is het nu eigenlijk met Gijs en zijn slapen? Gaat het al wat beter?

Groetjes,
    Maike

#4136099 Quote

heey,

Goed hoor van Gijs.
    Hij wordt echt al groot.
    Nog even en dan moet je weer achter hem aanrennen.
    Maar is ook weer een leuke tijd hoor.

Groetjes Marianne

#4136128 Quote

Goed zo Gijs. Heel knap van jou!!

#4136269 Quote

Goedzo Gijs!

Nog zo’n Snelle Jelle! Die gekke Jens ging met 7 maanden staan, met 8 maanden liep hij langs alles wat hij maar grijpen kon en inmiddels loopt hij alweer een maand een paar stapjes los. Ik vind het geen gezicht zo’n lopende baby…. Tis onze laatste dus hij had nog wel wat langer klein mogen blijven maargoed dat bepalen ze toch zelf he!

gr.Ing

#4136273 Quote

Karin, de box stond al naar beneden, ik heb dat al gedaan toen hij zelf kon zitten. Toen was ik al bang dat hij er uit viel hihi

Maike, inderdaad die 2e kindjes zijn erg snel! En Gijs slaapt nu meer wel door dan niet, dus dat gaat goed.

Marianne en Ing, het gaat idd snel!

#4136329 Quote

Owh wat gaat dat hard…en het is zo’n schattig gezicht als zo’n klein hummeltje ineens gaat staan!! En wat zijn ze trots dan!

Geniet er nog maar van, straks banjert het dwars door de kamer heen!!

Groetjes, Angel

#4136330 Quote

Owh wat gaat dat hard…en het is zo’n schattig gezicht als zo’n klein hummeltje ineens gaat staan!! En wat zijn ze trots dan!

Geniet er nog maar van, straks banjert het dwars door de kamer heen!!

Groetjes, Angel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen