Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380680 Alle Afvallers Verzamelen

• Auteur

He meiden,

Nu het toch echt bijna 4 januari is, nog even een korte update,
    Wie doen er ook alweer allemaal mee ?
    En hoeveel kilo willen jullie kwijt ?
    Liefs, Sophie

Jullie hebben je toch niet allemaal bedacht he… 🙂

#4136040 Quote

Ik doe mee, wil 20 kg kwijt.

Groetjes ML

#4136152 Quote

Ik doe ook mee!
    Wil (minstens) 20 kilo kwijt.

Liefs Trudi

#4136204 Quote

ik doe ook mee
    wil ook minimaal 20 kilo kwijt

groetjes maurilla

#4136281 Quote

Ik doe mee! Ik wil er eerst 5 kg af hebben. Dat zijn de 5 kg die ik na de derde zwangerschap echt niet kwijt krijg, grumbel, grumbel! Daarna wil ik nog 10 kg afvallen… ( Daarna praat ik jullie wel bij of ik nog puf heb voor de rest die er af moet, zucht!!)

Liefs, Marieke

#4136283 Quote

Ik ben overigens wel blij dat er niet alleen maar mensen zijn die meedoen die “maar” 5 kg kwijt willen… Ik bedoel dat absoluut niet verkeerd hoor, want 5 kg zitten net zo in de weg als al mijn kiloos. Maar voor mijn gevoel peuter ik een keer hard in mijn neus, ga flink naar de kapper en poep eens flink op dezelfde dag en dan ben ik bijna 4 kg kwijt, WHAHAHHA! Snap je wat ik bedoel…? Anders sorry,,,

Hannah38
    Bijdrager
    #4136310 Quote

Ik doe ook mee en wil minimaal 8 kilo kwijt, maar liever nog een paar meer…..

#4136320 Quote

Ik doe ook mee!!
    De 60 kilo is wel weer een beetje mn droom, hihi
    woog 71 en nu na 2 weken heel hard mn best doen, woog ik de dag voor kerst 😉 69 kilo.
    Dus 9 kilo is wel mijn droom, maar als ik onder de 65 kilo zit vind ik het al geweldig.

Liefs Marina

#4136342 Quote

Marina….65 kilo als doel….ben jaloers op je!!!Denk dat dat mijn doel is in mijn volgende leven ha ha!!!
    Maar inderdaad, iedereen zijn eigen lichaam, zijn eigen strijd…hier moet er denk ik ook zo’n 20 kg af na 2 zwangerschappen binnen 1,5 jaar….
    Ik was voor de kerst al een beetje begonnen, begin a.s zaterdag 2 januari weer.Heb een kleine break vanaf de 1e kerstdag gehouden en pak het over een paar dagen weer op.Ging tot nu toe best goed.Volg het Dr. Frank diet (geen koolhydraten) en sport nu 3 keer per week: 2 lesjes spinning (met manlief) en 1 keer zumba per week (met vriendin).
    Hoe doen jullie ’t?Qua voeding aanpassen en extra beweging?
    Groetjes Roos.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen