Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380704 Wij Jonge Ouders

• Auteur

hey dames,

hebben jullie de ‘wij jonge ouders’ ik dacht dat ik mij daar al een aantal maanden geleden voor had aangemeld. het kon 6-8 weken duren maar hij ligt nog steeds niet op de mat.
    weten jullie nog hoe je ervoor hebt aangemeld?

groetjes

#4136058 Quote

ik kreeg hem toen ik een bon invulde van zoon doos! krijg hem inmiddels alweer een aantal maanden..
    liefs kim

#4136059 Quote

Ik heb me aangemeld via de site.
    En toen kon kreeg ik redelijk snel ook wel de wij jonge ouders thuis.
    Heb je al wel een pakket opgehaald bij de Etos??

#4136129 Quote

Wij hebben hem ook al drie keer gekregen. Misschien nog een keer zon bonnetje invullen?

#4136161 Quote

ik heb dus idd wel die doos opgehaald, misschien ga ikm ze maar eens mailen.

#4136162 Quote

wij jonge ouders is toch een combi met de prenatal doos??

tenminste bij de prenatal liggen die tijdschriften ook!!

meestal duurt dat wel effe anders nog een keer aanvragen zie je meteen of het gelukt is haha

#4136194 Quote

Ik ontvang het magazine al vanaf dat ik me aanmelde voor zo´n doos.
    Morgen mag ik een doos ophalen bij de Kruidvat. Vandaag me kraampakket gehad. Het blijft maar komen. Wordt er helemaal hebberig van;)
    Groetjes Peet

twiki
    Bijdrager
    #4136505 Quote

Ik kreeg het tijdschrift ook maar niet dus toen heb ik ze een mailtje gestuurd. Gegevens waren blijkbaar toch niet ontvangen en nu krijg ik het tijdschrift wel!

#4136900 Quote

bij mij komt het tijdschrift ook regelmatig. Verder die doos van het kruidvat wordt hier steeds maar niet geleverd… regelmatig maar weer even vragen…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen