Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380916 Wat Is Dat Nou Weer Voor Gevoel

• Auteur

Hey Meiden,

Ik heb ook weer wat waar ik mijn hoofd over breek. Wellicht kent één van jullie het wel en hoef ik mijn hoofd er niet meer over te breken.
    Ik heb altijd een cyclus van ronde de 32,33 dagen. Zo ook deze keer. Met als enige extra dat ik deze maand ongeveer een week na de eisprong anderhalve dag een verschrikkelijk ongigevoel heb gehad. Afgelopen donderdag ben ik ongesteld geworden, eigenlijk één dag te laat. (was effe een domper want ik had gedacht dat ik misschien zwanger was). Nu heb ik sinds gisteren, dus dag 4 en dag 5 van de cyclus telkens steekjes in mijn buik en een beetje een “ei” gevoel. Dit heb ik anders nooit. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en anders een goede suggestie?
    Ik wordt er een beetje moe van dat ik nu al wééér wat anders voel.

Groetjes Karin

Bloempje27
    Bijdrager
    #4136373 Quote

Heb je een heftige menstruatie gehad of was het alleen wat bruinige afscheiding? anders kun je nog een testje doen ivm met een innestelingsbloeding!

succes ermee!

#4136621 Quote

Hey Karin,

Heb ongeveer hetzelfde als jij!
    Ben vorige week dinsdag ongi geworden (4 dagen te laat). Sinds zondag ben ik er vanaf, daarna kleine steekjes links en rechts (auw!).
    En vandaag donkerbruine afscheiding!?!
    Ik weet het ook niet meer, hoor……
    Wilde het deze keer proberen met ovulatietesten, maar snap niks meer van m’n cyclus!
    Die innestelingsbloeding waar Bloempje27 het over heeft kan het bij mij al niet zijn…..

Hopelijk zijn er meer met goed advies voor ons 🙂
    Succes in ieder geval!!

Liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen