Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380937 Vol Met Vragen

• Auteur

Hall allemaal,

wij zijn bezig met het idee om een kindje te maken… nu ben ik in september gestopt met de pil en zijn we sinds oktober helemaal gestopt met voorbehoedsmiddelen.

Er staat hier al heel veel op het forum maar toch heb ik nog een aantal vraagjes…

soms duurt het even voordat je zwanger raakt. Vorige maand naar de gynocoloog geweest voor een controlebezoekje. Hij gaf aan dat mijn baarmoeder iets achterover hangt. Zou dit een zwangerschap kunnen bemoeilijken?

Mijn eerste dag van mijn laatste ongiweek was 10 dec. Volgens de online predictor zou mijn meest vruchtbare dag 23 dec zijn. Nu hebben we die zondag wel geklust (dus 20 dec) maar daarna niet meer doordat vriendje lief ziek werd. Mijn volgende ongi week is dus rond 7 jan. nu heb ik op 23/24 dec een beetje bruinige vloei gehad.
    Zou dit dan innesteling geweest kunnen zijn of is dat te vroeg? Kan het uberhaupt zijn dat er een innesteling heeft plaatsgevonden ondanks dat mijn meest vruchtbare dag pas 3 dagen later was…

Sorry voor al deze vragen maar ben nog niet zo bekend met alles wat om zwangerschappen heen gebeurd.

In ieder ngeval alvast bedankt voor jullie reactie.

groetjes
    Lisa001

#4136345 Quote

hoi lisa,
    ik heb zelf geen ervaring met een baarmoeder die iets achterover hangt, dus daar kan ik niks over zeggen… maar had de gyn dat zelf dan niet gezegd? misschien kan je er over opbellen. die info zou toch zo gegeven moeten kunnen worden??

het kan best zijn dat de bruinige vloei door een eisprong geweest is… meestal heb je pas een innesteling vanaf 6 dg na de eisprong…
    als de kwaliteit van de sperma van je vriend goed is, kan het best 72 lang in leven blijven…. ben zelf ff vergeten hoelang dat ook al weer is ;oP

succes ermee!!! hopelijk is het snel raak!

Groetjes,
    Petra

#4137296 Quote

Hoi hoi,ff op bezoek vanaf het zwanger zijn forum. je vruchtbaarste dag hoeft echt niet altijd precies twee weken voor je ongesteldheid te zijn! Dus 3 dagen ervoor kan ook prima. Ik bleek uiteindlijk zelfs 3 weken voor mijn ongesteldheid mijn eisprong te hebben gehad! Terwijl ik een regelmatige cyclus van precies 4 weken had.

En een week voor ik ongesteld moest worden had ik dus ook wat vloei (echt heel weinig, net een veeg) en dat bleek dus innesteling te zijn.

Dus het kan allemaal!

#4137351 Quote

Dank jullie wel voor jullie reactie 🙂 Fijne jaarwisseling vanavond!

#4139608 Quote

Huh? hier op de site staat dat je eisprong ALTIJD 14 dagen is VOOR dat je volgende ongesteldheid begint. Dus eigenlijk het beste om de dag ervoor te klussen, zo begreep ik het. Wij doen het gewoon die week om de dag ik denk dat we dan de meeste kans maken…:)
    maar hoezo was je bij de gyn? normaal hoef je er toch niet heen als je net zwanger probeert te worden? mijn baarmoeder is ook iets gekanteld hebben ze al wel ns gezegd maar ik was bij de 1e na 1 maand al zwanger, dus zegt volgens mij niks.

succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen