Hall allemaal,
wij zijn bezig met het idee om een kindje te maken… nu ben ik in september gestopt met de pil en zijn we sinds oktober helemaal gestopt met voorbehoedsmiddelen.
Er staat hier al heel veel op het forum maar toch heb ik nog een aantal vraagjes…
soms duurt het even voordat je zwanger raakt. Vorige maand naar de gynocoloog geweest voor een controlebezoekje. Hij gaf aan dat mijn baarmoeder iets achterover hangt. Zou dit een zwangerschap kunnen bemoeilijken?
Mijn eerste dag van mijn laatste ongiweek was 10 dec. Volgens de online predictor zou mijn meest vruchtbare dag 23 dec zijn. Nu hebben we die zondag wel geklust (dus 20 dec) maar daarna niet meer doordat vriendje lief ziek werd. Mijn volgende ongi week is dus rond 7 jan. nu heb ik op 23/24 dec een beetje bruinige vloei gehad.
Zou dit dan innesteling geweest kunnen zijn of is dat te vroeg? Kan het uberhaupt zijn dat er een innesteling heeft plaatsgevonden ondanks dat mijn meest vruchtbare dag pas 3 dagen later was…
Sorry voor al deze vragen maar ben nog niet zo bekend met alles wat om zwangerschappen heen gebeurd.
In ieder ngeval alvast bedankt voor jullie reactie.
groetjes
Lisa001