Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1380985 Ook Wij

• Auteur

….zijn in blijde verwachting, ik wilde dit toch even met jullie delen! Heb vanmiddag een test gedaan toen wij terug kwamen van onze lange weekend weg. En die was dus positief, maar ja was al een week overtijd, dus moest wel heel raar lopen, aangezien ik heel regelmatig ongesteld ben.

Ben nu dus 5 weken, nog heel pril dus, maar we zijn zo blij! We hebben wel besloten om het nog even voor ons te houden, ook ons zoontje krijgt het nog niet te horen, want die verlult zich anders!
    Maar eind augustus verwachten wij ons tweede kindje!

groetjes
    Angel

#4136338 Quote

GEFELICITEERD

leuk leuk leuk

geniet er van en kom je gezellie bij het augustus 2010 forum

groetjes moekje

#4136362 Quote

Hee Angel,

Nou, dat zijn leuke vooruitzichten voor 2010!
    Gefeliciteerd en wij houden ons mondje dicht!

Groetjes,
    Maike

#4136397 Quote

Gefeliciteerd!!!! Wat een leuk nieuws. Ja, haha, de kinderen moet je idd niet iets vertellen als je niet wilt dat de rest van de wereld het weet.

Geniet van deze bijzondere tijd!

#4136428 Quote

hey hey,

gefeliciteerd joh! Spannend en leuk hé, die tijd dat nog niemand het weet!

Fijne zwangerschap en ik zie je op t augustus2010 forum!

Groetjes Saskia.

#4136430 Quote

Van Harte Gefeliciteerd!

Groetjes Babybelle Wat leuk al die nieuwe zwangeren!

#4136532 Quote

en dan ook jij; GEFELICITEERD!!

en natuurlijk welkom bij de club!

Groetjes Sas

#4136547 Quote

Thanks meiden! Ik begin het nu pas echt te beseffen hoor dat het echt zo is en nu beginnen pas die kwaaltje weer op te vallen. Vooral het goed kunnen ruiken irriteert me nogal! Even zien hoe lang we het vol kunnen houden, heb m’n moeder al voorgelogen, ze vroeg of ik nog ongesteld was geworden, ze was mee met het weekendje weg….en heb haar dus verteld dat ik ongesteld ben geworden……hahaha kan het niet te lang voor haar verbergen!!

groetjes
    Angel

#4136576 Quote

GEFELICITEERD!!!!

Jullie gaan in ieder geval goed 2010 in. Geniet ervan, want het gaat allemaal zo snel.

Groetjes Patries

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen