Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1381295 Help We Hebben Nog Geen Jongensnaam

• Auteur

Hi,

Wie kan ons helpen aan stoere jongensnamen? Een meisjesnaam hebben we al maar ja we weten nog niet wat het gaat worden… Onze oudste (zoon) heet Pascal, dus we zoeken een naam die daar bij past… Wie weet ken je wel een Pascal met een broer die …. heet. Ik ben over 6 weken uitgerekend en moet zeggen dat ik nu wel een naam zou willen vinden…. Alvast bedankt voor jullie inzendingen!!!

dotjuh
    Bijdrager
    #4136652 Quote

ik ken een pascal en zijn broer heet marco.
    persoonlijk vind ik chris er ook heel goed bij passen. of robin? poeh he wel moeilijk hoor whaha vind t al moeilijk voor mezelf, laat staan voor een ander hahaha. zeker omdat ik jullie achternaam natuurlijk ook niet weet (tip… zet die hier ook niet neer, want iedereen kan mee lezen, lid of geen lid)
    kijk eens op deze site. misschien kan je er wat mee.
    http://babybytes.nl/namen/search.php?start=&end=a&sex=&smeaning=

succes met zoeken 😀
    liefs, do

black
    Bijdrager
    #4136653 Quote

pepijn, bjorn, caspar 3 leuke namen die ook bij pascal passen maar ik zou gewoon voor een mooie naam kiezen en het niet af laten hangen van de naam pascal veel succes ene laat je nog el weten walke naam je kiest

#4136877 Quote

Tom, Tim, Chris, Daan, Alexander, Patrick, Naut. Om maar een paar te noemen.

Succes er mee,

Anne

#4136879 Quote

Tim, Tom, Alex(ander), Daan, Naut, Patrick om maar een paar te noemen.

Succes er mee,
    Anne

#4136880 Quote

Sorry, hoor. Website had kuren. Nu staat het er tig keer op.

Anne

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4136921 Quote

Lars, dennis, Joshua, Nathan, Marley

#4136942 Quote

Ik ken een pascal en met een broer die Maurice heet.

#4137063 Quote

Onze zoon heet Tijn. Ik heb nog meer namen voor je. Cas, Paul, Yarno, Daniel, Bas, Jeroen, Timo,Mike, Nick, Roel, Olaf,.

Laat je ons weten welke namen je wat vind?

groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen