Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1381328 Hoeveel Doekjes Gebruik Je Bij Een Flinke Poepluier

• Auteur

ik denk toch wel 4 of 5 (zwitsal zijn niet heel groot), ik ben er dus niet zuinig mee. Soms probeer ik er wel op te letten, maar ik vind ze gewoon erg handig.

#4136682 Quote

Ik gebruik er ook 4 of 5. Maar als je met de voorkant van de luier de meeste poep wegveegt dan kan het met 2 of 3 als de poep er niet te lang inzit.
    (vooral als Feline al lekker is gaan zitten of wild spelen, dan zit t overal)

#4136683 Quote

Hai,

Ik ben wel heel zuinig, dus ik gebruik ongveer 3, maar als er echt heel veel zit, meer.Of bij plakpoep.
    Als jesse er helemaal onder zit, gaat ie meteen onder de douche!

Wat weer een smakelijk onderwerp
    Gr Linda

#4136687 Quote

idd heerlijk smakelijk onderwerp! ha, heb net mijn eten op…… maar hier ook 3 tot 5 denk ik zo. Vanmorgen veel meer want Alice zat er werkelijk waar helemaal onder! een wonder dat het nog IN de luier zat….

Groetjes Alberdien

#4136729 Quote

Hoi

Hier ook zeker wel 3 tot 6 doekjes…

Groetjes Kirsten

#4136770 Quote

geen idee, ik zal er eens op letten

#4136777 Quote

nou ik heb eigenlijks ook geen idee…..
    nooit op gelet , pak eigenlijk zo wat ik nodig ben
    maar zal er voor de gein is op gaan letten

#4136821 Quote

Ik zou het niet weten. Stuk of drie gok ik? Ik veeg het meeste eerst met de luier weg.
    Mijn man gebruikt altijd wel heel erg veel.

#4137189 Quote

Nou, ik kan zeggen dat ik al bijna twee weken geen doekje meer heb gebruikt!!
    Onze Lieve poept al die tijd al op de pot of wc!
    En overdag heeft ze nog nauwelijks een luier nodig!
    Heerlijk, en ik hoop dat het nu doorzet!

Gr Rina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen