Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1381348 Loterij Gewonnen

• Auteur

Ja je hebt de hoofdprijs gewonnen in de staatsloterij of postcodeloterij en wat doe je dan?

groetjes Maris

#4136703 Quote

jeetje ik dacht dat jullie wat hadden gewonnen?!?!?!?!
    Hopenlijk kan een van ons dit schrijven op nieuwjaardag!

Tja…nieuwe auto, nieuw huis laten bouwen…flink shoppen, familie/vrienden trakteren…

Wat doe jij Mariska??

gr. Saskia.

#4136705 Quote

Tja…nieuwe auto, nieuw huis laten bouwen…flink shoppen, familie/vrienden trakteren…

Wat doe jij Mariska??

gr. Saskia.

#4136709 Quote

Wat doe jij Mariska??

gr. Saskia.

#4136713 Quote

dan verdwijn ik hahahaha, horen jullie nooit meer iets van mij

#4136714 Quote

haha.. kl*te forum, elke keer foutmelding en kijken of het bericht er toch op staat… het stond dr niet op, dus ik weer plakken… pff.. nou sorry dames!

#4136717 Quote

Nou als we dan toch winnen dan gaan we lekker duiken op een tropisch eiland (inclusief alle mensen die me lief zijn) en een mooi vrijstaand huisje in het geboortedorp van mijn vriend, dat zijn onze grootste wensen!
    Oja en ook mijn ogen maar even laseren zodat ik van die jampot af kom!!!

Groetjes Mascha

#4136718 Quote

Ik laat t huis verbouwen of koop een huis hier in dezelfde buurt en laat dat verbouwen.
    Uiteraard een nieuwe auto. En verder wil ik graag (dennis niet haha) naar het Krugerpark.

Verder niet zo veel wensen eigenlijk.

groetjes Maris

#4136733 Quote

Tja, wat deed ik dan: nieuwe keuken in mijn huis…Openslaande deuren in mijn huis en de woningbouw een flink bedrag geven zodat ik het huis zou kunnen overnemen 🙂

Groetjes Kirsten

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen