Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1381350 Forummeeting

• Auteur

Voorgaande jaren werd er vaak een forummeeting in december gehouden (Houten). Dit jaar, wellicht doordat Ilja er niet was, is het er niet van gekomen.

Maar (in het kader van goede voornemens?) leek het me leuk om er weer eens een foum meeting in te gooien.

Mijn voorstel zou zijn een keer in een weekend, maar als iedereens eens iets roept over datum en locatie dan kunnen we de volgende ronde een aantal data prikken waarop we dan gaan stemmen.

Rrrrrrrrrroept u maarrrrrrrrr!

#4136711 Quote

Ik vind alles best! Roep maar een datum en locatie en ik regel een vrije dag! Leuk, leuk, leuk!!!

#4136780 Quote

Als het een keer in het weekend kan vind ik het ook erg leuk!
    Doordeweeks heb ik zelf geen auto, manlief heeft deze dan mee, en kon nooit komen op een meeting!

Als het voor mij te doen is vanuit het zuiden (eindhoven) dan komen wij ook!

#4136782 Quote

Een weekend in februari? Lijkt me leuk!

#4136784 Quote

mij ook en nu maar hopen dat ik dan net niet moet werken.

#4136786 Quote

Leuk! Een zaterdag het liefst voor mij en in februari kan ik 6 feb en 20 feb niet. Voor de rest ben ik beschikbaar…

Leuk initiatief Ellen!

Susan

#4136887 Quote

jaaa lijkt me erg leuk!! Voor mij zou ook het weekend geod uitkomen. Ik ben benieuwd wanneer het wrodt. Hopenlijk kan ik mee.

xx Natasja mv Jamie

#4136929 Quote

Ben nog nooit mee geweest maar misschien wil ik het ditmaal overwegen mits het in het weekend is. Kunnen Elise en ik carpoolen

#4136939 Quote

Kom maar op…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen