Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1381479 Gedrag Overnemen Van Oudere Broer Zus

• Auteur

Nemen jullie kinderen ook gedrag over van broer of zus? Mijn oudste is een pokemon fan, met de bijbehorende geluiden. Schietgeluiden en alles. Nu zaten we aan tafel, en werd ik door Eline beschoten met haar rietje terwijl ze die geluiden maakte.
    Verder zegt mijn oudste bij alles wat je vraagt, en hij teveel moeite vind, op dramatische toon, Ja, Jeeeeeeeeeeeeeeetje. Dat zegt Eline nu dus ook.

#4136941 Quote

Heeeel herkenbaar. Hier zegt Feline steeds : hee, dat is een cars auto. Verder zegt ze ook wel ” brutaaltje ” en dat soort uitspraken….

Groetjes Kirsten

#4136969 Quote

Mijn docher loopt veel op haar tenen. Soms zie je Bas naar haar kijken en dan doet hij hetzelfde….

Groetjes, Karin

#4137065 Quote

eh, Benthe neemt aardig wat van ons over!!! Telt dat ook???

Zelfs tot aan de manier waarop ik mn telefoon opneem en hoe ik mn vriend noem als bijnaam!!

#4137114 Quote

Feline neemt ons wel over en Gijs zijn zus, erg leuk!

groetjes Maris

#4137184 Quote

Ohja!!
    Lieve roept alles wat ze maar kan bedenken, en wat ze dus vaak hoort van broer en zus.!
    Zoals” Niet mee bemoeien”, ”Afblijven”
    en ” Kijken met de oogjes, niet met de handjes he??”
    Erg leuk…maar niet altijd..en niet alles!!
    Gr Rina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen