Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1381490 Welke Soorten Fruit Geven Jullie De Kids

• Auteur

Ik vind het maar lastig nu het winter is. In de zomer hadden we aardbeien, perzikken, druiven, appels, bananen, peren enz enz.
    Nu is het bananen, peren en appels en dat vind ik nogal eenzijdig. Hoe lossen jullie dit op? Mette en Jens eten 2 tot 3 stuks fruit per dag.

gr.Ing

#4136944 Quote

Hoi

Handsinaasappel. manderijn, appel, peer, banaan.
    Mijn zoon vind lyches heel lekker…

Groeten Kirsten

#4136946 Quote

ps: hier eten wij eigenlijk echt te weinig fruit hoor 🙁

#4136981 Quote

Kiwi’s en mandarijnen en als ze een beetje te betalen zijn: druiven zonder pit. En dan natuurlijk de dingen die jij noemde.

Groetjes, Karin

#4137055 Quote

Hier een beetje hetzelfde: appels, peren, banaan, mandarijntjes en druiven.

Groetjes

#4137057 Quote

Gele kiwi’s, gewone kiwi, mango, lychees, soms meloen, druiven en het gewoone zoals je zelf al opnoemde

Groetjes Janneke

#4137104 Quote

hier ook

appels, peren, bananen, druiven, mandarijnen

o ja en af en toe een fruitzakje met aardei zonder suiker als afwisseling

groetjes moekje

#4137112 Quote

Appels, peren, bananen, druiven (zonder pit) mandarijntjes (vind ze heerlijk) kiwi en zespri (die gele)
    Verder is er inderdaad best weinig op het moment. Komkommer en tomaat kan ook nog, moeten ze daar wel van houden.

groetjes Maris

#4137128 Quote

Hai,

Ik geef Jesse, pitloze druiven, manderijnen, kiwi’s, bananen, sinasappels,appels,peren. dus nog redelijk veel keus vind ik.

Gr Linda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen