Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1381547 Ingedaald

• Auteur

Vanmorgen naar de vk geweest. Bloeddruk ok, gewicht…de kerst zat ertussen he… Mijn hb is iets laag dus aan de staaltabletten. Het kindje groeit goed en… is goed ingedaald, zit mooi diep zei de vk, dus die blijft wel zitten. Achteraf had ik ook wel veel harde buiken het afgelopen weekend. Ben er erg blij mee, want het kan nu niet meer in stuit draaien en das natuurlijk fijn. Bijkomend voordeel is dat mijn instabile bekken wat meer stabiel is hierdoor. Ben helemaal blij!
    x Taraneh (30,6wk)

#4136902 Quote

wat fijn zeg!!!!
    wel heerlijk idee dat het kindje dan nu goed ligt he?!
    groetjes kim (30,2wk)

#4136909 Quote

vorige week was het bij mij ook een eindje ingedaald mara inmiddels er weer uit…Vond het juist niet zo fijn….

#4136917 Quote

was die van mij maar ingedaald!die van mij ligt dwars wel met het hoofdje naar beneden maar nog lang niet goed,kan nog tijd zat!
    31weken

#4136986 Quote

ow wat fijn dat idee…!!!! En gelukkig alles goed met je!!
    Groetjes Joyce

#4137071 Quote

Wat fijn dat jullie kleintje al is ingedaald. Heb je daar last van gehad??
    Weer een geruststelling om te weten dat je kleintje goed ligt hé??

Liefs marielle

#4137101 Quote

ohhhh, ik ben jaloers! Ik wil ook een ingedaald kind. (Baarmoeder zit 4 cm te hoog… ik voel me soms net zo’n tuimelaar 🙂

En wat fijn dat je, zo met die laatste loodjes in het verschiet, wat minder last hebt van je bekken.

#4137130 Quote

Heerlijk dat die kleine ingedaald is! Ben vandaag zelf naar de vk geweest en ik kreeg te horen garantie tot aan de deur… De baby ligt wel met z’n hoodje naar beneden maar kan nog alle kanten op…
    Ik hoop maar dat de mijne ook snel gaat zakken misschien krijg ik dan ook minder last van m’n bekken…
    29 weken precies.

Groetjes

#4137329 Quote

Hi marielle, heb er niet echt last van gehad. Wel veel harde buiken die ik nu achteraf kan verklaren. Voor mijn bekken is het fijn, omdat het wat stabieler is, maar ik hoor van andere dat het juist niet helpt bij hun klachten. Het is per persoon verschillend. Voor mij iig prima, Ook wat meer ruimte voor mijn longen ;-), want de buik blijft wel groter worden!
    x Taraneh

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen