Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

DVD-tips??

• Auteur

Hai Meiden,

Ik vroeg me af wat voor DVD’s jullie voor jullie kids hebben, en wat ze ook echt leuk vinden. We hebben nu Sprookjesboom, alles van Bumba en t Zandkasteel, daar hebben we er 2 van.
    Dylano vind de Blauwe beer in het blauwe huis ook helemaal geweldig, maar die is niet op DVD te krijgen.

Ben benieuwd naar de reacties!

Liefs Deb.

Ing3
    Lid
    #4138307 Quote

Hier zijn Dora en het zandkasteel zwaar favoriet. Verder eigenlijk nog niet geprobeerd. Bumba heeft Mette wel eens op tv gezien maar daar vind ze niks aan.

gr.Ing

#4138333 Quote

Ja die dora is hier ook favoriet hoor! Verder is patrick al echt van de disney films, dus die kijkt ilona ook mee

#4138336 Quote

hier is het Hopla, de wielen van de bus, dora en diego!!

Liefs Saskia

#4138367 Quote

eh, eigenlijk alleen k3.

We hebben Bumba, nijntje en zandkasteel ook, maar Benthe wil alleen maar k3 kijken!!!

#4138369 Quote

Bruine beer in het blauwe huis is wel op dvd hoor. Ik heb hem namelijk een keer geleend bij de bibliotheek. Misschien kun je daar eens kijken?

Vera kijkt verder naar Het Zandkasteels, Muis, Winnie de Poeh, Hopla, Sesamstraat DVD’s en Elmo DVD’s.

Groetjes Karin

jolike
    Lid
    #4138372 Quote

thomas de stoomlocomotief en cars!!

verder niks

grt jolanda

#4138373 Quote

Hey!
    Ja, we hebben ook de Sprookjesboom..en Biba boerderij..Vind ze wel leuk!
    Maar ze is pas echt dol op films als Toy Story 1 en 2..Mickey mouse kerst dvd, en Garfield..haha
    Die heeft ze deze vakantie heel vaak gezien.wil ze zelf hoor!
    Ze ziet natuurlijk veel ” oudere”films door haar broer en zus.
    Maar die films zijn niet eng ofzo.
    We kijken ook vaak samen..Gezellig.
    Van de week sneeuwwitje gekocht..nog niet gezien, maar vast ook leuk!
    Gr Rina

mazja
    Lid
    #4138378 Quote

Wij hebben 1 dvd van Bumba en die is al oud maar hij kijkt niet veel tv en heel soms vraagt hij om de dvd met de pingping en dat is dan happyfeet maar die hadden we niet voor Roan gekocht maar hij vind hem wel leuk…

Gr mascha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct