Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zit hier gewoon te klokken….

• Auteur

Hey meiden,

Na weer een dag gammel zit k nu gewoon te klokken! Welliswaar nog niet megaheftige weeen, maar ze komen en gaan al wel redelijk snel!
    Er zit een begin en een einde aan, het is niet fijn, het begon met menstruatiekrampen en dat zeurderige is r nu al de hele tijd, alleen komen er steken bij. Het lijkt gewoon heel erg op weeen!
    De mama’s die al eerder bevallen zijn, kunnen jullie zeggen hoe jullie bevalling begon?

Liefs

#4138311 Quote

de krampen/weeen duren ong. 20/30 seconden en om de 4 minuten ongeveer. Volgens mij zijn het gewoon echte weeen. Net de eerste echte gehad! Erg spannend!!

#4138313 Quote

dag lieverd! het klinkt hetzelfde als bij mij, devraag, of eigenlijk hoop, is of het de ontsluiting in gang zet. tip van de verloskundige hier is onder warme douche gaan. het zet dan door voor het echie… of stopt met een valse start…

zet ‘m op janne!!!!

beyou
    Bijdrager
    #4138314 Quote

spannend janne b
    bij mij begon de eerste met weeen werd steeds meer.

de 2 de begon met slijmprop verlies en daarna beetje weeen en naar vliezen breken heel veel weeen.
    wie weet is het echt begonnen
    heel heel heel veel succes dan!
    groetjes marielle
    ik had vanochtend menstruatie pijn en vanmiddag een keer maar nog niet weer gehad.
    wel de laatste 3 dagen meer hardere buiken.

#4138326 Quote

Spannend hoor. Zijn het voorweeen of echte weeen… je weet het over een tijdje. Probeer je te ontspannen en eraan over te geven. Weet dat dit moeilijk is, maar het is belangrijk. En idd een warme douche of bad (als je vliezen niet gebroken zijn, anders toestemming vk) kan verlichting brengen.
    Nou veel succes en sterkte. Ik hou het forum scherp in de gaten……..

liefs

bijna moeders
    Bijdrager
    #4138354 Quote

jeetje wat spannend nu zo ineens!!!! inderdaad heel erg veel succes!!!!! zou mooi zijn dat je nu echt heel snel je kindje in je armen kan nemen!!!!! heel veel liefs

Snow
    Bijdrager
    #4138366 Quote

He janne,

Nou spannend hoor!
    Heel veel succes dan maar!

Gr. Diane

#4138368 Quote

Aangezien je hier niet meer verschenen bent, neem ik aan/ hoop ik dat het ’t echte werk was.

Maar als antwoord op je vraag. Mijn eerste begon met het breken van de vliezen om middernacht, waarna de echte ween vrij snel op kwamen zetten.

Mijn tweede begon ook om middernacht; daar werd ik im 24.00 uur wakker van de weeen en om 10 voor 3 was mijn dochter geboren.

Deze keer heb ik voor het eerst voorweeen gehad, waarmee mijn kleintje indaalde. Maar dat was tweede kerstdag alweer. En sindsdien is het rustig, behalve dat ik al dagen een beetje misselijk ben. Volgens mij komt dat ook doordat die kleine zo hoog zit.

#4138403 Quote

het is vreemd, heb idd gedoucht en het blijft wel aanhouden alleen minder nu, ieder kwartier/20 minuten, maar t duurt wel langer dan 20 sec. Ga straks maar proberen te slapen, wie weet hoe hard k t nodig heb! 🙂 Houd jullie op de hoogte!

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct