Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zit hier gewoon te klokken….

• Auteur

Spannend hoor. Zijn het voorweeen of echte weeen… je weet het over een tijdje. Probeer je te ontspannen en eraan over te geven. Weet dat dit moeilijk is, maar het is belangrijk. En idd een warme douche of bad (als je vliezen niet gebroken zijn, anders toestemming vk) kan verlichting brengen.
    Nou veel succes en sterkte. Ik hou het forum scherp in de gaten……..

liefs

beyou
    Bijdrager
    #4138314 Quote

spannend janne b
    bij mij begon de eerste met weeen werd steeds meer.

de 2 de begon met slijmprop verlies en daarna beetje weeen en naar vliezen breken heel veel weeen.
    wie weet is het echt begonnen
    heel heel heel veel succes dan!
    groetjes marielle
    ik had vanochtend menstruatie pijn en vanmiddag een keer maar nog niet weer gehad.
    wel de laatste 3 dagen meer hardere buiken.

#4138313 Quote

dag lieverd! het klinkt hetzelfde als bij mij, devraag, of eigenlijk hoop, is of het de ontsluiting in gang zet. tip van de verloskundige hier is onder warme douche gaan. het zet dan door voor het echie… of stopt met een valse start…

zet ‘m op janne!!!!

#4138311 Quote

de krampen/weeen duren ong. 20/30 seconden en om de 4 minuten ongeveer. Volgens mij zijn het gewoon echte weeen. Net de eerste echte gehad! Erg spannend!!

#4138449 Quote

Nou blijkbaar voel k het verschil niet, tenminste het enige verschil is dat het gestopt is. (een beetje steken nog) Ben gewoon teleurgesteld even! Bleh! Je laad jezelf op en dan niets…. De vorige keer begon het met het breken van de vliezen en dan weet je zeker dat je gaat bevallen. De onzekerheid is gewoon het vervelendste. Zo even een hele klaagzang op deze vroege morgen, maar moet t ff kwijt!

Thanks voor het meeleven!

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct