Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat een bericht op het feb. forum

• Auteur

Een flink aantal van jullie heeft het inmiddels ook al gelezen.
    Maar iemand van de feb. dames is op 2de kerstdag haar man verloren.
    Je kan het je toch niet voorstellen. Ze hebben een kindje, nu zwanger (en bijna uitgerekend), en dan overlijd je man.
    Ik ben er stil van.

#4138456 Quote

Ja ik had het ook gelezen. Echt vreselijk!!!!!!!! Daar moet je toch echt niet aan denken!!!!!!! Was er helemaal stil van toen ik het las. Het het zelfs nog aan me man verteld.
    Ik hoop dat ze er een beetje door heen komt met veel hulp en liefde van haar naasten.

Liefs marielle

#4138460 Quote

ik had het ook gelezen,had tranen in mn ogen staan! dit is echt verschrikkelijk voor haar zeg! ik hoop ook dat ze veel steun krijgt van vrienden en familie.
    uiteindelijk staat ze er toch nu maar mooi alleen voor,sjee nee hier moet je echt niet aan denken! vind het heel erg

#4138461 Quote

ja ik had het ook gelezen idd verschrikkelijk…..

#4138463 Quote

echt afschuwelijk zo’n berichtje.

#4138492 Quote

tranen in mijn ogen, gewoon geen woorden voor…

Gwenno
    Lid
    #4138541 Quote

Nog niet gelezen, maar wat erg!
    Ik moet er echt niet aan denken, wat een ramp….

#4138703 Quote

Het zal je maar overkomen. Ik hoop echt dat deze vrouw alle steun krijgt die ze nodig heeft. Vreselijk gewoon.

#4140817 Quote

Ik lees het nu pas. De afgelopen maand was ik niet zo actief op het forum omdat Xiano* in 2008 op eerste kerstdag is overleden. Ik vind het verschrikkelijk…
    Ik weet hoe het voelt om iemand te verliezen en dan ook nog eens tijdens de kerst. Kerst zal ook voor haar nooit meer hetzelfde worden.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct