Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zweten en harde buiken tegelijk

• Auteur
  • beyou
    Bijdrager

ik had vannacht last van harde buiken en te gelijk ook warmte aanvallen.
    ben nu 39 weken zwanger.
    kijk er echt naar uit dat de baby geboren wordt.
    maar geduld is een schone zaak in dit geval.
    al begint het nu naar mijn idee lang te duren.
    waar veel meer vrouwen last van hebben.
    iedereen die bijna moet bevallen veel succes

dotjuh
    Bijdrager
    #4138518 Quote

hoihoi

zelf ken ik deze “klachten” niet , maar wilde je even heel veel succes wensen bij je bevalling! nog max 3 weken en dan heb je je wondertje in je armen! (al hoop ik voor jou dat hij/zij zich heel snel aankondigd!)

groetjes. do
    mama van nathalia, 23 maanden en 18.5 weken zwanger van ons 2e wondertje.

#4138658 Quote

hoi hoi

Zo begon bij mij me bevalling. Maar bij iedereen is het anders.
    Ik wens je veel succes met je bevalling.

groetjes quinta

Bloempje27
    Bijdrager
    #4138734 Quote

Zijn allemaal tekenen dat het er aan zit te komen, maar dat kan ook rustig nog twee weekjes duren. Je lichaam is zich aan het voorbereiden…. nog even geduld….

reisa
    Bijdrager
    #4138848 Quote

Je hormonen zijn waarschijnlijk aan het werk, daar komt dat zweten van. Nog even en dan mag je………..Succes!!!!

#4139014 Quote

tja, toen dat bij mij begon, duurde het nog ruim 3 weken voordat de bevalling begon. Volgend de verloskundige waren het gewoon de hormonen, en hebben die opvliegers niets met de bevalling te maken!

Lees ook: De bevalling: wat kun je verwachten?
    #4139949 Quote

Die opvliegers herken ik wel, maar had bij mij niks met de start vand e bevalling te maken. Helaas.

#4140230 Quote

ik heb dit als voorween en ben nog maar 26 weken zwanger dus zegt denk ik nog niks

beyou
    Bijdrager
    #4140474 Quote

hier verder nog niks.
    ben nu wel een beetje zat maar dat zijn veel meerder vrouwen wel denk ik zo tegen het eind.
    ik heb enkele keer last van zweet/warmte aanvallen.
    voor de rest al paar dagen best wat harde buiken.
    vandaag een zwaar gevoel in me onderbuik, maar de baby is dan ook iets ingedaald en weegt erook wel in zo.
    jullie ook succes die bijna moeten bevallen en de andere nog even wachten en lekker genieten van de zwangerschap.
    nu 39 week en 4 dagen.
    me andere kids waren al geboren met deze termijn zwangerschap.
    groetjes mij

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct