Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

pffffff Help ik weet het niet meer

• Auteur

Shanice slaapt bijna niet meer sinds oudejaarsnacht ze was zo bang.
    Het is drama om haar naar bed te brengen en afgelopen nacht helemaal. De methode achter de deur staan hebben we gedaan om de 5 minuten terug ook en mijn man is ook al bij haar gaan zitten tot ze in slaap was maar nee hoor afgelopen nacht werkte niks was continu huilen ben van pure ellende bij haar gaan liggen zodat manlief en zoonlief wel hun nachtrust hadden.
    Ja wat moet ik nou ik ben gebroken

een wanhopige moeder

groetjes lisette

Mini
    Lid
    #4138500 Quote

Wij hebben trouwens idd de -achter de deur staan en iedere 5 minuten naar Daniel toe – methode gedaan.

Probeer iedere dag smiddags (als je kan) even te gaan slapen?

Liefs Marina

#4138507 Quote

Lieve Marina

Helaas kan ik smiddags niet slapen want ik heb nog een zoon van 4 rondlopen die helaas al niet meer zijn middagdutje doe sinds Shanice is geboren. Afgelopen nacht was eigenlijk juist de meeste heftigse nacht die ik gehad heb.
    Ik heb ook maar weer een nieuw nachtlampje gehaald hopelijk helpt dat.
    Maar ik moet er wel bij zeggen dat Shanice echt de Afrikaanse temperament heeft en dat is toch veel heftiger dan een nederlandse temperament die zijn o zo fel .
    Mijn man heet zelfs krauwen in zijn gezicht van haar ze is heel dominant.
    Dank je wel voor je reactie

groetjes lisette

#4138514 Quote

Hoi Lisette

Hier sinds een tijdje ook brullen met het naar bed brengen. Helaas zit meneer nu in een fase dat ie slaat, afschuwelijk vind ik dat. Het raakt me diep. Ik keur het het niet goed, maar blijf rustig.

Ik blijf vasthouden aan de vaste bedrituelen en laat hem brullen vaak na 10 minuten is het rustig en ligt hij te kletsen, soms valt hij pas na een uur in slaap.

Ik hoop dat dit gedrag over een tijdje weer overwaait…veel suc6!

Liefs Lientje

Mini
    Lid
    #4138573 Quote

Hoi Lisette,

Heel vervelend dat je ook niet kan slapen smiddags.
    Ik hoop dat je snel een oplossing vind,

Liefs Marina

#4138653 Quote

Wat vermoeiend voor jullie allebei zeg, denk dat Shanice ook kapot is of niet? Sorry, heb geen wijze raad voor je, hoop wel dat het snel overgaat!

Liefs, Marieke

dvd80
    Lid
    #4138659 Quote

Een lastig probleem waar ook ik geen oplossing voor heb. In ieder geval wens ik je wel veel succes en ik hoop dat het snel over gaat.

Groetjes danielle

dvd80
    Lid
    #4138661 Quote

Een lastig probleem waar ook ik geen oplossing voor heb. In ieder geval wens ik je wel veel succes en ik hoop dat het snel over gaat.

Groetjes danielle

#4138718 Quote

Hoi,

Ja daar weet ik zo 123 ook niks op, wel heel vervelend, en over temperament kan ik meepraten,,hihi,, hier hebben ze indo bloed, zou dat echt verschil maken,,haha
    Nou hopelijk gaat het snel beter!

Gr MJ

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct