Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eva 2 jaar!!!!!!!!!!!!!!

• Auteur

Onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat, gisteren is Eva alweer 2 jaar geworden.
    Het is inmiddels al echt een peutertje dat de hele dag door aan het kletsen is, zo gezellig, heel vaak hoor ik mezelf praten, heel grappig (en confronterend!)

We zijn net terug van vakantie en we hebben haar verjaardag nog niet gevierd, dat doen we a.s zondag.
    We vieren het met familie,vrienden en met Eva`s vriendjes en vriendinnetjes.
    Wij geven haar een keukentje kado, dat we zelf hebben opgeknapt. (ik zal tzt wat foto`s op de hyve plaatsen)

Ik heb wel leuke tips gelezen bij het topic “verjaardag”.
    Zelf ga ik cupcakes bakken om uit te delen op het kinderdagverblijf en voor de kindjes die op bezoek komen.

groetjes Marieke

#4138570 Quote

Gefeliciteerd !!
    En een hele fijne dag gewenst zondag !
    Liefs, Sophie

Mini
    Lid
    #4138576 Quote

Van harte gefeliciteerd met je kleine kleskous 😉
    Een fijne dag zondag!!

Liefs Marina

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4138580 Quote

Hoi Marieke!

Nog van harte gefeliciteerd met de 2-e verjaardag van Eva!
    Ik hoop dat jullie gisteren een leuke dag hebben gehad en dat het as zondag heel gezellig gaat worden met veel cadeaus en lekkere dingen.

Liefs Monica

#4138583 Quote

Gefeliciteerd met je meisje!
    Op naar een leuke zondag….

Liefs Irene

dotjuh
    Bijdrager
    #4138600 Quote

nog van harte gefeliciteerd!!!
    maak er een top dag van zondag!

liefs, do

#4138649 Quote

Gefeliciteerd samen! Veel plezier zondag, zo leuk nog als ze het maar half snappen zo’n dag, hahahha!

Liefs, Marieke

#4138716 Quote

Gefeliciteerd, veel plezier gewenst zondag, leuke dag om het te vieren,,haha
    Dat is wel het voordeel als ze zo klein zijn, merk aan de oudere jongens hier dat ze het vaak niet zo leuk vinden om tot het weekend te wachten!

Gr MJ

reisa
    Bijdrager
    #4138767 Quote

Van harte gefeliciteerd!!! De eerste van het forum die twee jaar geworden is. Wat gaat het snel he!!!! Hier duurt het (gelukkig) nog tot maart.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct