Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zijn er kindjes die tussenin slapen?

• Auteur

doordat puck regelmatig (lees: bijna iedere nacht) wakker wordt van enge dromen en vreselijk overstuur huilt (en niet meer stil te krijgen is in haar eigen bedje), leg ik haar vaak tussen ons in in het grote bed. dan is het over en kunnen we allemaal tot de volgende ochtend lekker slapen…

ik vraag me af of ik de enige ben die dit zo doet?

twijfel n.l. regelmatig of het nou wel DE manier is…
    maar aan de andere kant: als ze 16 is ligt ze er vast niet meer tussen…!

#4138646 Quote

Hier nog 1!
    En ook ik twijfel.
    Maar goed.. als je zelfs dood moe ben en de kans bestaat dat het andere kleintje in huis ook wakker wordt van het gehuil, twijfel ik niet meer…
    In het grote bed dus!

#4138683 Quote

Bij ons slaapt Benthe of Diede alleen tussen ons in als we alle andere trucs die nacht al uit de kast hebben getrokken en die niet geholpen hebben.

Of dat nou de manier is, ik weet t niet, maar ik weet wel dat nachtrust ook erg belangrijk is!!!

Groetjes

#4138692 Quote

Rik heeft nog nooit bij ons tussein gelegen. Hij slaapt dan ook direct niet meer, hij wil standaard automatisch in zijn eigen bedje! Misschien geluk, maar goed.
    En ook hij heeft drama nachten hoor…
    je moet doen wat jou het beste lijkt.

x saskia

#4138701 Quote

Hier ook een meisje wat regelmatig bij ons in bed slaapt. Eerlijk gezegd heb ik er midden in de nacht de puf niet voor om iets anders uit te proberen. Net zoals vannacht. Bij mij gaat de wekker om half vijf, en ze werd om twee uur huilend wakker. Dan loop ik naar haar kamer, zeg dat ze in ons bed mag, maar dan wel moet slapen. Anders blijft ze huilen weet ik uit ervaring. Dan doen we allemaal geen oog meer dicht.

Je moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt hoor. Onze dochter slaapt ook heel vaak hele nachten in haar eigen bed, dus ze kan het wel.

En de oudste heeft ook regelmatig bij ons in bed gelegen, en dat was ook opeens over.

#4138792 Quote

Gijs slaapt gelukkig steeds beter (uurtje huilen en mekkeren en hij slaapt dan door) echt doorbijten voor mij…

Feline wordt tegenwoordig elke nacht wakker en die ligt dan tussen ons in, want ik ben anders kapot. Komt vanzelf wel goed, nu geen energie om door te zetten.

groetjes Maris

moekje
    Lid
    #4138825 Quote

Ryan slaapt nooit bij ons in bed
    hij wilt het ook niet en gaat alleen een feestje bouwen
    ik heb hem eigenlijk ook nooit van zijn kamer gehaalt
    maar altijd getroost enz op zijn kamer in de schommelstoel.
    Ook hij vraagt altijd of die weer terug in zijn bedje mag
    maar lekker doen waar je je goed bij voelt

groetjes moekje

ps vind het wel eng als ze heel klein zijn

Ing3
    Lid
    #4138826 Quote

Zoooo herkenbaar dit! Wij proberen het te voorkomen want volgens de ‘experts’ is het allebehalve DE manier maar Mette gaat soms maar door en door met huilen en vervolgens wordt Jens wakker en zitten we met 2 wakkere kinderen en een gebroken nacht. Als we dus alle opties (slokje water, nog een kus enz enz) hebben geprobeerd nemen we haar ook tussenin. We hebben onze slaap gewoon nodig en midden in de nacht lukt het gewoon niet altijd om pedagogisch verantwoord te gaan doen. Vannacht was het toevallig weer raak. Mette is enorm verkouden en werd steeds wakker omdat ze benauwd is. Het gebeurd niet heel vaak. Ik denk dat ze hooguit 5 x bij ons heeft gelegen in totaal.
    gr.Ing

#4138837 Quote

Hoi hoi,

Dylano heeft nog nooit bij ons in bed geslapen. Om dezelfde Reden ala Saskia en Moekje. Hij blijft 5min stil liggen, en dan begint hij te spelen.
    Sylvan is wel anders denk ik.. Die was met oud en nieuw bijna in slaap gevallen bij ons in bed, maar daar willen we geen gewoonte van maken.Vind het wel lekker dat ze fijn slapen in dr eigen bedje, maar vind het ook wel weer wat hebben. Ach, elk voordeel heeft zn nadeel en vice versa.
    Je moet zeker doen waar jij je goed bij voelt.

Liefs Deb.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct