Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

licht streepje

• Auteur

Hoi allemaal :),

Ik ben begin dec. 09 gestopt met de pil. Toen ben ik 10/12 voor het laatst ongesteld geweest (maar 2 dgnen).

Nu heb ik al twee een zwangerschapstest gedaan van de Kruidvat. Tussentijd was 2 dgen.

Ik zie op het internet daar verschillende reacties op staan, positief of negatief. Ik heb zelf al twee x een licht rose streepje naast het paarse streepje. Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb verder geen zwangerschaps kwaaltjes, alleen af en toe een steek links in mijn onderbuik en rug.
    Iemand hier ook ervaren mee en wat was de uitslag?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

#4138687 Quote

Hi Liselotte,
    Heb ik ook gehad, een extreem licht streepje bij de eerste test. Volgende morgen nog een test gedaan, en ja hoor, die was er gewoon luid en duidelijk 🙂

Ook ik had toen geen kwaaltjes verder, die kunnen eventueel iets later komen.

Ben nu 20 weken zwanger, dus een duidelijke uitslag lijkt mij!

Gefeliciteerd hoor!!

Oja, ik heb toen m’n huisarts gebeld en even op consult geweest. Zij heeft mij toen eea uitgelegd en doorverwezen naar de verloskundige in de wijk hier!

nathalie1
    Bijdrager
    #4138995 Quote

een streepje is een streepje.
    Als je twijfelt inderdaad even naar de HA. Maar je kan ook rechtstreeks naar de VK bellen voor je eerste termijn echo en intake.

succes ermee.

gr. nath

#4139355 Quote

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Voor de zekerheid heb ik vandaag toch een clear blue test gedaan. En de uitslag is positief!! Zwanger 1-2 weken staat er.

Super nieuws dus!!!

Groetjes, Liselotte

chantie
    Lid
    #4139380 Quote

Wauw liselotte,

Een goed begin van 2010!

Liefs chantie

marjan1980
    Bijdrager
    #4139524 Quote

hoi,
    ik heb het ook gehad,had er 4 testen tegen aan gegooid en allemaal lichte streep,toch werd ik dag later als nog ongi.
    maand later had ik het weer alleen die streep was iets duidelijker,maar toch die dure gehaald die aangeeft hoever ik ben.
    die gaf toen aan dat ik zwanger was.
    dus als je het niet vertrouwd gooi er iets duurdere test tegen aan geeft je gelijk duidelijkheid.
    gr marjan

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

marjan1980
    Bijdrager
    #4139528 Quote

oh sorry ik zie opeens nu dat je dat al heb gedaan.
    dus bij deze gefeliciteerd.
    gr marjan

#4140048 Quote

Gefeliciteerd! wat een mooie start van 2010!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct