Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

spelletjes deel 3

• Auteur

gourmetten met Kerst, gewoon makkelijker met de kids en ook wel gezellig!

Eigen haarkleur of geverfd???

#4139171 Quote

Buitenland! maar nu met jonge kids niet! Als ze rond de 4 of 5 zijn willen we wel naar het buitenland.
    Nu is Nederland perfect.

lang of kort haar voor een peutermeisje

#4139122 Quote

Strand

Buitenland op vacantie of Nederland

#4139095 Quote

de 3j’s hahaha.
    Nou oke, Nick en Simon dan.

zwembad of strand

#4139086 Quote

eh, op dit moment praktisch corrigerend ondergoed, haha!!! En verder als het maar lekker zit!!!

Nick en Simon of Jan smit!!

#4139073 Quote

Creche. Daar hebben we goede ervaringen mee, dus ook nr 3 gaat straks 1 dag in de week naar de creche.

Mooie lingerie of praktisch ondergoed?

#4138969 Quote

wel een open haard (we gebruiken hem niet, want het is een pijp van een gaskachel en dat is niet veilig)
    Als we ooit geld hebben dan willen we het huis naar onze smaak inrichten en schilderen en dan komt er een houtkachel!

Creche of gastouder

#4139234 Quote

Lang haar. Eline heeft nu een wat langere boblijn, want ik hou dan weer niet van dat lange ongeknipte slierterige haar (als je begrijpt wat ik bedoel) Maar zon opgeknipt kort meisjes kapsel vind ik persoonlijk ook niet zo leuk. Nu is het op een lengte dat we het vast kunnen maken met staartjes, maar ook los staat het heel leuk.

Om in de kapsels te blijven:

Voor een jongetje: een lekker kort koppie of langer haar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct