Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod lijst op pagina 1

• Auteur
  • nathalie1
    Bijdrager

He meiden, kon het niet laten morgen men nod.
    maar toch vast een test gedaan, en ja hoor zwanger.
    Kan het niet geloven, en ben bang. Hoop zo gauw mogelijk over de weken te zijn van mijn miskraam hiervoor. Denk dat ik dan meer kan genieten
    Succes iedereen met het zwanger worden

liefs nath

1 dec Solanum ZWANGER!!!!
    4 dec Debbyr1981
    12 dec Patricia mama van Justin ZWANGER!!!!
    7 dec Nancy84 ZWANGER!!!!
    9 dec Serina ZWANGER!!!!
    12 dec Ongeduldig
    13 dec Ladymail ZWANGER!!!!
    13 dec Monique28 ZWANGER!!!!
    18 dec Jan1306 ZWANGER!!!!
    18 dec Star80
    18 dec As ZWANGER!!!!
    20 dec inez05
    22 dec Kaatje
    23 dec Prinses L
    24 dec Mamoon
    24 dec Elin83 ZWANGER!!!!
    27 dec Fleur.mv1
    27 dec priscillaq
    28 dec eerste kindje
    30 dec Chantie
    31 dec DeniseB
    3 jan Vissen
    4 jan Nathalie ZWANGER !!!!!!!
    5 jan 01monique
    6 jan louise1984
    7 jan (of 12 januari) grotebroer
    8 jan Nina83
    13 jan lieve kindjes
    17 jan Betty
    20 jan Star80
    24 januari Karin 777

Victory
    Lid
    #4138872 Quote

Heel erg gefeliciteerd! Probeer gewoon te genieten, vaak als je erg gestrest bent is dat ook slecht voor je kindje.

Wil je please mij ook op de lijst zetten, mijn NOD dag is 29 januari of 5 febr (ja wisselende cyclus)

Alvast bedankt!

Liefs Victory

Victory
    Lid
    #4138873 Quote

Heel erg gefeliciteerd! Probeer gewoon te genieten, vaak als je erg gestrest bent is dat ook slecht voor je kindje.

Wil je please mij ook op de lijst zetten, mijn NOD dag is 29 januari of 5 febr (ja wisselende cyclus)

Alvast bedankt!

Liefs Victory

Victory
    Lid
    #4138874 Quote

Alvast bedankt!

Liefs Victory

PrinsesL
    Bijdrager
    #4138875 Quote

@Nathalie super gefeliciteerd met je zwangerschap.
    @chantie, bedankt voor je medeleven. Het gaat alweer stukken beter met mijn vriend. Sinds vandaag loopt hij zonder rollator..Dus dat is al geweldig. Nu wachten op een revalidatieplaats, hier moet hij een aantal weken verblijven..Maar als hij zo vooruit gaat komt hij vast snel weer thuis wonen..En dan gaan we flink verder met klussen..

Iedereen succes met zwanger raken deze maand, ik hoop me volgende maand weer aan te kunnen sluiten bij het NOD lijstje 😀

X PrinsesL

PrinsesL
    Bijdrager
    #4138876 Quote

@Nathalie super gefeliciteerd met je zwangerschap.
    @chantie, bedankt voor je medeleven. Het gaat alweer stukken beter met mijn vriend. Sinds vandaag loopt hij zonder rollator..Dus dat is al geweldig. Nu wachten op een revalidatieplaats, hier moet hij een aantal weken verblijven..Maar als hij zo vooruit gaat komt hij vast snel weer thuis wonen..En dan gaan we flink verder met klussen..

Iedereen succes met zwanger raken deze maand, ik hoop me volgende maand weer aan te kunnen sluiten bij het NOD lijstje 😀

X PrinsesL

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

PrinsesL
    Bijdrager
    #4138879 Quote

Woepsss staat ie er 2x op…Excuse me..

Victory
    Lid
    #4138887 Quote

Ja bij mij wel 3x geloof ik, maar met de goede bedoelingen hoor! 😉

PrinsesL
    Bijdrager
    #4138896 Quote

haha, uiteraard. Bij mij ook..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct