Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

fftjes voorstellen..:)

• Auteur

Hallo ik ben Luca (mijn forumnaam) omdat ik het hier allemaal nog niet zo goed ken hou ik mijn naam nog even anoniem.
    Ik ben 25 jaar en kom uit Gelderland. Ik heb een vriend van 24, en ben in 2008 bevallen van een zoontje inmiddels alweer 19maand oud.
    Wij willen vanaf deze maand voor de 2e gaan! dus heel spannend allemaal. Ik ben eind nov. gestopt met de pil. Dus toen ongesteld van 1dec tot 7dec. Nou ben ik 1jan weer ongesteld geworden en nu nog. Dus precies een maand van 31 dagen. Ik hoop dat hij gelijk regelmatig blijft. Ik weet mijn cyclus niet vanaf de eerste keer dat ik ongesteld werd ging ik gelijk aan de pil en dat is inmiddels al 10 jr.Ik ben erg benieuwd hoe lang het zal duren voor ik zwanger zal worden. Dec hebben we het min of meer veilig gedaan we wilden echt in januari er voor gaan. Van ons 1e zoontje was ik gelijk de eerste maand zwanger maar dat zegt natuurlijk niks voor nu.. het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen en om jullie ook beter te leren kennen!

lfs,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct