Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

fftjes voorstellen..:)

• Auteur

Hallo ik ben Luca en ben 25jr en kom uit Gelderland. Ik heb een vriend van 24 en ben sinds mei’08 trotse moeder van een zoontje die inmiddels al 19mnd is. Vanaf jan. willen we proberen om weer zwanger te worden. Eind nov heb ik de laatste pil geslikt was toen ongesteld van 1dec-7dec en nou 1jan weer ongesteld geworden dus dat is netjes dacht ik zo.. ik weet niet wat mijn cyclus is omdat ik toen ik 15 was ongesteld werd en gelijk al aan de pil was omdat ik mijn vriend toen al kende. Dus ben eigenlijk nooit van mijzelf ongesteld geweest maar altijd via de pil. Toen we voor ons 1e kindje gingen was ik gelijk zwanger de eerste ronde maar dat eindigde in een vroege miskraam van 7 weken. Die maand daarop was ik weer zwanger en dat ging gelukkig goed.
    Dus nu ben ik heel benieuwd naar mijn cyclus maar ik hoop natuurlijk dat het weer net zo snel mag gaan.. Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te kletsen en jullie ook te leren kennen en ervaringen te delen.

lfs,

Vissen..
    Bijdrager
    #4139142 Quote

Welkom hier Luca!
    Hopelijk ben je snel weer zwanger!
    Liefs Vissen

#4139229 Quote

Welkom, en succes met zwanger worden.

Liefs, Monique

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct