Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

goeie echo gehad

• Auteur

Net terug van de verloskundige,
    en een super goeie echo gehad.
    Ben volgens de echo niet op de 5e maar op de 9e uitgerekend.
    Kan het nu pas echt geloven, en heerlijk gaan genieten.

groetjes Miralda (9 wk 1 dg)

#4139173 Quote

Fijn, hè? Ik had de echo met 9 weken en 2 dagen. Toen het kindje wakker werd, zag je armpjes en benen alle kanten opgaan, echt een mooi minimensje. Wat zag jij?

#4139184 Quote

Hoi Miertje,

Geweldig he die echo.
    Ik heb hem gisteren gehad en het besef komt nu dat het gewoon echt waar is. Het hartje klopt !!!

Groetjes Tjoller

#4139213 Quote

zagen inderdaad een mini mensje wat heen en weer hupte. Bijzonder dat het al zover ontwikkeld is met 9 weken, en je ook al zoveel kan zien. Heb de echo foto al ingelijst op de kast staan.

#4139248 Quote

Ik heb vandaag ook mijn 1e echo gehad, heerlijk he om het hartje te zien kloppen! Ik mocht onverwachts bij de huisarts langskomen, die heeft tegenwoordig ook een apparaat. Ben echt superblij en gerustgesteld!

#4139295 Quote

Gefeliciteerd allemaal. Ik moet nog twee en halve week wachten. Dan ben ik elf weken. Hoop dat alles goed is dan.

moekje
    Lid
    #4139331 Quote

WAUW wat een goede verhalen allemaal
    ik mag donderdag weer dan zijn we 9weken en 4 dagen vind het zoo spannend
    ookal was de eerste echo met 7 weken goed blijft toch erg spannend

geniet ervan meid en de gene die nog moeten SUCCES

groetjes moekje

moekje
    Lid
    #4139476 Quote

ik omdat ik in het ziekenhuis loop
    ben van de eerste via hormonen zwanger geraakt
    2de keer spontaan zwanger maar vorige jaar juni een miskraam gehad
    en nu weer zwanger via hormonen.

groetjes moekje

#4139492 Quote

is bij ons standaard dat je rond de 9e week een echo krijgt. ben daar wel erg blij mee moet ik zeggen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct