Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Versproken…..zo stom!

• Auteur
  • jedie81
    Lid
    #4143908 Quote

Oooooow balen jaa… het is ook zo moeilijk om er thuis vast aan te wennen en de naam dan lekker te noemen en dan in een gezelschap weer niet….
    Bij mij hebben we het probleem dat onze dochter de naam er elke keer uit floept… als t over broertje gaat… en er beginnen mensen te vragen hoe heet jou broertje… ?? Pfffff daar wordt ik zo moe van!!!!
    Gelukkig zegt ze tot nu toe ‘fonske’ maar ben bang dat ze zich een keer verspreekt!! Bij mn broertje al een keer maar die verstond iets heeeel anders…gelukkig!

En heb het haar maar 1x gezegt om ff te kijken hoe t uit haar mond klinkt witte nie… doe ik dus nie meer….

sammyvegt
    Bijdrager
    #4510445 Quote

Ik weet dat dit al een ouder topic is, maar moet het toch even van me afschrijven. Ik heb het net ook gezegd, en voel me er echt k*t onder.. Net huilend mijn vriend gebeld en gezegd dat het me spijt. Wilde het zo graag tussen ons houden. Was ons kleine geheimpje en nu weet mijn zus het dus..

annemarie35
    Bijdrager
    #4510466 Quote

Aahhh ik moet ook nog mijn mond houden erover nou zijn wij er nog niet over uit maar dat lijkt mij ook moeilijk… Bij mijn dochter was ik alleenstaande moeder toen heb ik mijn moeder en zusje betrokken bij het kiezen van haar naam

Alleen deze keer ben ik getrouwd en is alles anders en zal ik ook het geheim moeten delen met manlief en uitkijken dat lieve dochter van 7 het niet weet Hahaha anders klept die het door!

Knuffel voor jou kan gebeuren jow geen probleem

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct