Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kwaaltjes?

• Auteur

Hallo allemaal!

Volgens mijn berekeningen ben ik nu 4w2d zwanger en heb al wel wat kwaaltjes! Heb nu al twee nachten niet geslapen (3 uurtjes per nacht en ook niet in een ruk door) vooral in de avonduren misselijk (maar niet spugen gelukkig!) en vooral ’s avonds een flinke opgezette buik…

Morgen de vk bellen, want ik knijp hem wel! Heb van de zomer een mk gehad en nog geen andere zwangerschap mee gemaakt…

Hoe is het met jullie?

Liefs, Betty

#4143929 Quote

Hey

nou ik ben volgens mijn berekeningen vandaag pas 4 weken zwanger! ik weet het wel al 4 dagen!
    flink wat HCG dus, omdat ik ovulatie testen gedaan heb weet ik zeker dat het niet langer is en de clear blue gaf het ook net zo aan.
    ik heb ook al wat nachten heel slecht geslapen, ontzettende opgezette buik, en dan ook mijn maag enorm…
    misselijke vlagen en beetje zwaar gevoel in onderbuik, allemaal erg herkenbaar van mijn eerdere zwangerschappen.
    ook een enorme droge huid!
    ik ga morgen ook mijn VK bellen, spannend!!!!

en Betty ik kan me voorstellen dat het voor jou nu dubbel zo spannend is, ik heb na mijn miskraam de VK gebeld en gevraagd of ik aub op tijd mocht komen voor de 1e echo. en dat mocht!

liefs

#4143943 Quote

He mommy3!

Bedankt!! Ik ga dat morgen ook even vragen… Stress is de grootste killer he, dus misschien dat ik ook wat eerder mag dan!

De vele hormonen herken ik ook! Ik heb morgen pas mijn NOD maar heb gisteren al positief getest, in de avonduren nog wel en zonder een vroege test! Genoeg HCG dus!

Spannend hoor!

Liefs

#4143954 Quote

hey betty,

ik kon bij mijn andere kindjes nooit eerder testen en nu dus wel! ik testte puur omdat ik naar de tandarts moet ivm verdoving!
    en ook ik in avonduren..

nou laat je het weten? ik ga morgen ook bellen!

liefs

#4144113 Quote

spannend!!!!

ik heb net gebeld en mag al met 6 weken!! ik zei dan al?? ja hoor zei ze waarom langer wachten?
    nou mij hoor je niet klagen!

liefs

#4144142 Quote

Ahhh!

Ik mag pas over 3 weken, ben dan 7w3d.. Ze wilde voorkomen dat we net niks zouden zien op de echo! Ach ja, wat zijn nou 3 weken?? Nog 21 nachtjes!!

Liefs

#4144197 Quote

hmm iedere VK denkt er anders over (waarom?), ik weet uit ervaring dat er met 6 weken al wel wat te zien is bij mij dus ik kan niet wachten, maar goed het kan tegenvallen!
    bij onze 2e moest ze zoeken en zei ze ik moet even goed kijken ik zie nog niks… mijn hart zat in mijn keel en ineens ja ik zag wat! nou ik geloofde dr niet maar ja hoor een klein wormpje! (althans daar leek ze op! hihi)
    we wachten af!!!!

liefs

#4144233 Quote

Hey heb ook al een afspraak staan voor 11 februari ben dan 8w+2d zwanger krijg dan ook een echo.best spannend allemaal.fijn dat jullie zo vroeg kunnen.ik kon kiezen met 8 of 9 weken zit er nu tussenin.
    liefs jootje

#4144439 Quote

Ik mag 3 februari. Ben dan precies 8 weken. Moest eigenlijk een week later, maar dan ben ik op kamp (geef les op middelbare school), dus nu mocht ik een week eerder 🙂 Bij ons is het tussen de 8 en 10 weken dat je eerste echo krijgt.
    Man zei voor dat ik zwanger was vaak dingen als: wat een onzin, ik hoef daar toch neit mee naar toe. Ga er geen vrij voo rnemen hoor. dat doe je zelf maar.
    Nu ben ik zwanger, en nu was het: heb je al een afspraak gemaakt? ik zal gelijk vrij vragen. Ik neem de hele dag wel voor de zekerheid! 🙂

Echo is vlak voor de carnaval. Moet het daarna tegen vrienden vertellen, want vertel het liever dan dat het op valt: waarom drink je niets met de carnavel???

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct