Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kwaaltjes?

• Auteur

Hey,
    Ik ben nu 4+6 dagen zwanger.en net als bij mn 1ste zwangerschap merk ik maar weinig!heb af en toe wat gespannen borsten wat vaker plassen en soms eerder moe thats it!heb zaterdag nog getest en toch weer een goede donkere streep!dus ga er vanuit dat het toch wel goed zit.hopelijk gaat deze zwangerschap net als de vorige.dan wil ik altijd wel zwanger zijn.ga van de week de verloskundige bellen en hoop dat ik rond de 9de week een echo krijg.
    liefs Jootje

#4144771 Quote

Heb erg last van mijn rug, wie herkent dit?

En voor Betty: kan je geen “smoes” verzinnen om toch te kunnen gaan? Of heb je het nu al verzet?
    Kan me voorstellen dat je z.s.m. wilt gaan, helemaal omdat je al eens een mk hebt gehad. Dan wil je toch weten of het goed is…
    Zou je daarom misschien ook slecht slapen…? Hopelijk is het deze keer allemaal goed!
    Zelf ga ik in mijn 9e week, Hoop zo dat ik dan te zien en horen krijg dat het allemaal goed is…

#4144755 Quote

Over de kwaaltjes: Heb enorm last van mijn rug, hebben jullie dat ook?

En voor Betty: kan je niet een “smoes” verzinnen dat je toch kan? Of heb je het nu al verzet? Zou het ook zo snel mogelijk willen weten… Zeker omdat je al eens een mk had… Hopelijk is het nu allemaal in orde. Slaap je misschien daarom ook slecht?
    Ga zelf 1 februari. Wil zo graag zien en horen dat het allemaal goed is…

#4144688 Quote

nog even houden zo inderdaad.

wat dacht je van een andere vkpraktijk?
    Nee hoor niets aan te doen.
    Weet je des te langer je wacht des te meer ze kunnen zien, en jij ook.
    Ik had het helemaal niet erg gevonden als ze me een week later hadden gezet.
    het voelt nu alsof ik nog een week in spanning moet zitten. Stel ze zien dan nog niet genoeg…..
    Moet er niet aan denken.

Ik voelde me daarintegen vandaag erg zwanger. Zo zag ik er volgens mij ook uit. Ben vandaag niet uit de broek geweest zeg maar, zo ik had me een buik.
    Kon wel 5 maanden zijn.

#4144682 Quote

Hahahahahahahahah ja is ook verplicht ja…

Maar helaas trapt mijn teamhoofd daar niet in, want hij schijnt nog niks te weten 😉

#4144640 Quote

Nee betty dat meen je niet……….
    Echo is toch ook verplicht?

#4144519 Quote

Ik ken het niet Mommy3!

Wat denk je, ik moest de afspraak van de vk verzetten want ik heb de 8ste een verplichte cursusdag, kan ze pas een week later! Grrrr NOG een week langer wachtten… 15 feb dus pas…

Liefs

#4144772 Quote

Heb erg last van mijn rug, wie herkent dit?

En voor Betty: kan je geen “smoes” verzinnen om toch te kunnen gaan? Of heb je het nu al verzet?
    Kan me voorstellen dat je z.s.m. wilt gaan, helemaal omdat je al eens een mk hebt gehad. Dan wil je toch weten of het goed is…
    Zou je daarom misschien ook slecht slapen…? Hopelijk is het deze keer allemaal goed!
    Zelf ga ik in mijn 9e week, Hoop zo dat ik dan te zien en horen krijg dat het allemaal goed is…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct