Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kwaaltjes?

• Auteur

Nee betty dat meen je niet……….
    Echo is toch ook verplicht?

#4144519 Quote

Ik ken het niet Mommy3!

Wat denk je, ik moest de afspraak van de vk verzetten want ik heb de 8ste een verplichte cursusdag, kan ze pas een week later! Grrrr NOG een week langer wachtten… 15 feb dus pas…

Liefs

#4144455 Quote

wie van jullie herkent het?
    als je niest dat je pijnscheuten in je onderbuik krijgt! ik had dit niet echt gemist moet ik zeggen, dit had ik ook bij de andere 3 kids wel maar het lijkt wel of alles sneller gaat!

#4145342 Quote

oh heb ook zo last van mijn darmen! en ben moe,m maar vanacht kon ik niet slapen.snap je dat nou?

voor betty: hoop dat je vanacht goed slaapt en dan ben je “de mijlpaal” voorbij, geeft hopelijk wat rust! k*t dat je echt niet onder die cursus uit kan. (onderwijs?)

voor petra: hoezo zie je zwangerschap al je hele leven als niet leuk? zie wel enorm tegen de bevalling op. kan dat ook niet aanzien op tv…

x

#4145324 Quote

Vandaag voor het eerst wat moeier dan andere dagen… Nader ook de 6 weken nu dus dat schijnt wel normaal te zijn! Daarnaast slaap ik ’s nachts ook amper dus misschien breekt het nu gewoon op!

Me darmen spelen op en heb zere borsten, opgeblazen buik, scheetjes en boeren laten, maar dat is het zo’n beetje! Het zijn geen lastige kwaaltjes zeg maar.. Oke, alleen het niet slapen dan!

Liefs!

#4145313 Quote

Petra!!
    ik ben ook zooo moe, alsof ik half slaap!!!
    mijn maag is een ramp! die rommelt ook enorm!
    duizelig jepp!!! en die nachten! pff hou me erover op!
    veel hetzelfde dus! maar we mogen niet klagen he!ben dr super blij mee

liefs

#4145302 Quote

Mij valt het eigenlijk reuze mee.
    Dit komt grotendeels omdat ik mijn hele leven al zwanger zijn zie als iets wat vooral niet leuk is (en dan druk ik mij mild uit).
    Maar tot dusver mag ik echt niet klagen.
    Af en toe wat rommelig in mijn maag en duizeligheid.
    De pijn onder in je buik bij het niezen dat herken ik!!
    En eigenlijk is mijn grootste kwaal dat het lijkt alsof ik aan de verdovende middelen zit!!
    Wat ben ik moe, echt ongelooflijk, ik ben nu al twee keer eerder naar huis gegaan vanaf mijn werk omdat ik mijn ogen niet meer open kan houden.
    Dit komt gedeeltelijk omdat ik soms in de nachten erg onrustig ben en de meest enge dingen droom (vooral over niet al te prettige bevallingen) maar ook als ik goed geslapen heb dan heb ik er last van.

Groetjes Petra

#4145360 Quote

Hey Mnon,

ik slaap ook zo slecht en ben bekaf! niet normaal!
    maar goed dit is erg herkenbaar van alle 3!

bevallingen, ik vind het niet erg! echt niet!
    ik vind het prachtig om te zien op tv.. en als de weeen beginnen, dan denk ik Yes nog ff en het is er!
    dat geeft zon oerkracht dat ik die bevalling niet erg vind!
    ik heb ook redelijke makkelijke bevallingen gehad hoor. alleen de eerste was moeilijker.
    natuurlijk doet het pijn, maar mijn grens is vrij hoog blijkt!

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct