Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bah voorweeen zo zat!!!

• Auteur

Tja de titel zegt het al, ik ben ze zat die voorweeen.
    Heb ze zowat elke nacht en na een uurtje houd het weer op. Om helemaal gek van te worden.
    Ben al een week aan de bitter lemon en heb al drie verse annanassen op, maar niks helpt.
    Nu zit ik ook nog niet op de uitgerekende datum, maar ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar ons tweede kindje. Sorry dat ik zo zeur hoor, maar moest het even kwijt.

Groetjes Geeske 39.2 weken zwanger

W83
    Bijdrager
    #10093660 Quote

@emily, het kan zijn dat de baby indaalt. Of je hebt de laatste tijd teveel gedaan en je moet wat rustiger aan doen. Je kunt het aankaarten bij de vk.

#10093654 Quote

ik ben nu voor me eerste keer zwanger en ben 35 weken nu.

eerst totaal geen last van me buik maar sins woensdag enorme krampen in me buik en kan maar weinig slapen, iemand ervaring mee ?

Gr Emily

#4145470 Quote

ha, ben niet de enige die het gehad heeft, goed om te lezen… Geeft toch wel wat steun. Ik ben nu zelf sinds gisteren de uitgerekende datum voorbij en nu in het stadium “help, gaat het kindje er wel uitkomen???” En dan al die mensen die bellen/mailen/sms-en of je al bevallen bent, grrrr…. Ik hoop zo ontzettend dat het gewoon uit zichzelf op gang komt want vorige keer ben ik ingeleid en daar heb ik geen warme herinneringen aan. Kom dus maar op met die weeen!

#4144088 Quote

Meiden allemaal sterkte met de voorweeen. Ik hoop echt voor jullie dat ze doorzetten. Maar ze zijn gelukkig niet voor niets… Echt niet.
    Ik had ze niet (alleen harde buiken) en bij mij moest alles echt opgang komen.
    Nogmaals sterkte en ik hoop dat jullie snel (vooral jij, Inge) je kindje snel vast kunnen houden.

@ Geeske: Je mag hier altijd je hart uitstorten en dat is echt geen zeuren hoor. Het is toch ook hartstikke zwaar (af en toe)

liefs

krukel
    Bijdrager
    #4144096 Quote

Oh inmiddels, 38,4 weken, dus kan nog even duren!

#4144106 Quote

Hi,

Ik begrijp dat jullie “alles” doen om te kunnen bevallen, maar die ananassen en zo schijnen echt niet te helpen. Je moet dan echt ook het allerbinnenste eten en wel meer dan drie….

Maar ik heb gehoord dat er op je voet een plekje zit wat je kan masseren. Ik ga regelmatig naar een masseuse toe en die pakt dan ook atijd mijn voeten mee. Dat doet ze niet meer sinds ik zwanger ben. Ik dacht dat het plekje bij de hiel zat, maar misschien even googlen? Van mijn vorige zwangerschap had ik dit ook via de yoga te horen gekregen, ben alleen kwijt waar het nou zat….

Misschien dat het helpt?

Heel veel sterkte allemaal.

Gr. Tamara
    (februari forum).

krukel
    Bijdrager
    #4144112 Quote

Oh wat een goeie tip! Vanvavond aan vriendlief maar eens om een goeie voetmassage vragen! haha!!

liefs

#4144249 Quote

Hey Geeske,

Tja wachten duurt lang en het kan nog wel even duren.
    Vervelend hoor al die voorweeen… hoop voor je dat het niet lang meer duurt dan, maar al die dingen eten en drinken geloof ik ook niet zo in dat het helpt.
    Succes voor iedereen…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct