Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bah voorweeen zo zat!!!

• Auteur

Meiden allemaal sterkte met de voorweeen. Ik hoop echt voor jullie dat ze doorzetten. Maar ze zijn gelukkig niet voor niets… Echt niet.
    Ik had ze niet (alleen harde buiken) en bij mij moest alles echt opgang komen.
    Nogmaals sterkte en ik hoop dat jullie snel (vooral jij, Inge) je kindje snel vast kunnen houden.

@ Geeske: Je mag hier altijd je hart uitstorten en dat is echt geen zeuren hoor. Het is toch ook hartstikke zwaar (af en toe)

liefs

#4144083 Quote

Jaaa, hier ook herkenbaar, maar ben pas 38,5 weken, maar als ik die voorweeen heb denk en hoop ik dat het nou toch echt begonnen is, maar dan val ik weer in slaap en wordt ik weer pijnloos wakker en is het dus weer voorbij.
    Succes meiden met de laatste loodjes!!!

#4145470 Quote

ha, ben niet de enige die het gehad heeft, goed om te lezen… Geeft toch wel wat steun. Ik ben nu zelf sinds gisteren de uitgerekende datum voorbij en nu in het stadium “help, gaat het kindje er wel uitkomen???” En dan al die mensen die bellen/mailen/sms-en of je al bevallen bent, grrrr…. Ik hoop zo ontzettend dat het gewoon uit zichzelf op gang komt want vorige keer ben ik ingeleid en daar heb ik geen warme herinneringen aan. Kom dus maar op met die weeen!

#10093654 Quote

ik ben nu voor me eerste keer zwanger en ben 35 weken nu.

eerst totaal geen last van me buik maar sins woensdag enorme krampen in me buik en kan maar weinig slapen, iemand ervaring mee ?

Gr Emily

W83
    Bijdrager
    #10093660 Quote

@emily, het kan zijn dat de baby indaalt. Of je hebt de laatste tijd teveel gedaan en je moet wat rustiger aan doen. Je kunt het aankaarten bij de vk.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct