Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1ste echo gehad

• Auteur

ik hoop dat allemaal nog mee te gaan maken.
    Mag ik vragen waar je vandaan komt mommy.

#4144644 Quote

inderdaad dat is erg moeilijk en je wordt er wel gestrest van als je echt het hartje vinden wilt, ik moest er zoo om lachen, toen mijn man naar mijn buik luisterde(van vorige) schopte ze er tegenaan! hij had een rood oor!!!
    het is wel leuk voor de gein, maar het is echt moeilijk hoor!

liefs

#4144635 Quote

Bij ons is dat wat minder geregeld, vandaar dat ik zo blij met de gyn ben.

hier ook een opgeblazen buik. hahaha mijn collega had gister een andere collega gevraagd of ik zwanger ben, omdat ik zoveel interesse in haar gezin toonde. Naar mijn weten doe ik dat niet. Zal het wel onbewust doen.

Ze moet nog even wachten voordat ik het vertel.
    maar goed dat ze het mij niet zelf vroeg kan namelijk slecht liegen.

Een dobeton heet dat, weet niet 1, 2, 3 hoe je het schrijft.
    Volgens mij werkt dat minder goed dan bij de vk en kan het vanaf 12 weken. maar dat moet je zelf niet willen, stel je kan het hartje niet vinden?????
    Dan wordt je stapelgek.

liefs nath

#4144453 Quote

bij ons kan je met klachten meteen terecht! super goed geregeld!
    ook ik zou er gewoon op staan hoor! zoals Betty zegt MIJN LIJF.

ik heb ook zon opgeblazen buik, ik hield mijn buik ook veelal in omdat ik dus tenger gebouwd ben en na 3 kids is mijn buik niet meer mega strak maar dat gaat nu dus ook niet meer en het valt gewoon op!
    s avonds is het heel erg!!

ik heb ook zon “trechtertje” of zoals mijn man het noemt een toeter! mijn man heeft het ook de hele zwangerschap geprobeerd maar het wilde hem niet lukken! de VK deed het ff voor en had het meteen goed!
    vanaf wanneer dat weet ik niet zo goed meer…

liefs

#4145184 Quote

ik kom uit groningen, jij?

liefs

#4145185 Quote

ik kom uit groningen, jij?

#4145187 Quote

Groningen, jij??

#4145188 Quote

haha ik antwoord dus ook 3 keer! hij deed het steeds niet! althans dacht ik!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct