Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1389091 Hoe Is Het Met Jullie Buikjes - pagina 2

• Auteur

Hai,

Bij mij zie je nog helemaal niks.Niks groeid aan mijn lichaam, dat zal straks wel komen.
    Bij mijn eerste had ik een knoop bij mijn broek los pas met 14 weken. Maar bij een 2e hoorde ik dat het sneller gaat.

Gr Linda

#4144516 Quote

ik heb het “voordeel” dat ik al van mezelf wat zwaarder ben. dus het zal bij mij niet zo snel opvallen.
    Wel vroeg er pas iemand of ik was afgevallen, omdat mijn gezicht er zo anders uit ziet…

Ik pas al mijn broeken nog, maar dat is logisch, want ik was pas iets afgevallen, en had nog niets nieuws gekocht 😛

#4145358 Quote

weet je hoe ik denk, ook al zal het fout gaan dan mogen mensen toch weten wat er met je is? althans zo denk ik!
    bij onze andere kids kwam het al uit met 6 weken! mensen begonnen me zelfs te vragen! dus dat gebeurd nu denk ik ook weer!
    en dan kan je denken ja maar je kinderen dan? ja die ook, het kan na 12 weken ook mis gaan! dus het blijft moeilijk om het uit te leggen dan..
    ik heb ook alleen maar spijkerbroeken en (strakke) shirts. dus moeilijk verbergen, als ik nu ineens een wijde trui aantrek weten ze het ook meteen!! hihi
    wel fijn aangezien we zondag verjaardag hebben!
    hoe ga ik em dat flikken! hihi

lief

#4145334 Quote

oh echt, als 5 maand, hihi. kan ook niet wachten tot echo, dan heb je toch van “bewijs” niet dat dat garantie geeft maar denk af en toe wel: oh, straks is het niet goed…

#4145327 Quote

Ohhh als ik het niet meer hoefde te verbergen dan kan ik iedereen wijsmaken dat ik al 5 maanden ben, zo’n buik heb ik hahahahaha. Ik kan niet wachtten tot de 15de, dan heb ik een echo, en als alles goed is gaan we het aan de grote klok hangen (8w3d). Ik kan het niet te lang meer verbergen dus dan kan ik heerlijk in zwangerschapskleding gaan lopen ipv aankl*ten met me spijkerbroeken en (bijna alleen maar) strakke shirtjes!

Liefs!

#4145314 Quote

haha, idd, wat fijn om te lezen! (hoe deden vrouwen dit voor internet…?) heb ook mijn knoop open bij sommige broeken en moet ook op jacht naar een “meegroei” bh. (je leert van alles bij zo;) ) en puistjes heb ik ook, bleh!
    ook leuk om te lezen dat ik nu dus best al zwangerschapskleren kan kopen, daar heb ik me zo op verheugd:)

#4145276 Quote

oooh wat fijn om te horen dat het niet tussen mijn oren zit.
    Ik ben zelf al behoorlijk stevig dus het valt bij mij niet zo op maar idd de broek knoop los met zitten is toch wel erg lekker hoor.
    Ik heb vanmiddag een nieuwe en grotere BH gekocht want niks zit nog lekker.
    Raar hoor ik had verwacht dat dit soort dingen pas na een week of 12 zouden komen en ik zit nog maar rond de 7de week.
    Die puistjes heb ik overigens ook samen met futloos haar waar ik niks mee kan.
    Groetjes Petra

#4145369 Quote

is ook zo. hoop dat die echo mijzelf wat rust geeft.
    maar begrijp dat je het zelf ook nog niet verteld hebt, omdat je vertelt van die verjaardag?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct