Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1389713 Buikpijn Na Het Klussen

• Auteur

Misschien een rare vraag, gisteravond hebben we geklust en vanmorgen voelde ik pijn in mijn linkeronderbuik en nu is de erge pijn weer een beetje over, maar ik heb nog steeds een heel onrustig gevoel in mijn buik. Ik moet pas volgende week vrijdag ongeveer ongi worden dus dat kan niet. Herkent iemand zich hierin? Of maak ik me druk om niets?

Liefs Victory

#4145121 Quote

zoals ik het lees herken ik dit als ik een eisprong had voordat ik mijn spiraal liet plaatsen. Nu de spiraal eruit is ben ik pas 1x ongesteld geworden en heb ik het niet gevoeld. Maar volgens mij heb je “last” van je eisprong.
    meestal voelde ik die pijn 1 dag.

groetjes nancy

#4145144 Quote

Oh dat zou wel leuk zijn aangezien ik gisteren geklust hebt. Maar wel raar dat ik dat dan voorheen niet gevoeld hebt en nu wel. Maar mijn lichaam is ook nog aan het ontpillen dus het zou goed kunnen.

#4145153 Quote

Heb ook last van menstruatieachtige buikpijn, al meerdere dagen, af en toe is het weg maar dan is het er weer. Sinds gisteravond heb ik gevoelige borsten. Wij hebben ook goed geklust. Ik denk dat mijn NOD 3 febr ong is maar zeker weten doe ik het niet, ben nl nog maar net met de pil gestopt. Heb nooit pijnlijke borsten in aanloop naar een menstruatie maar dat zal wel komen door het gebruik van de pil. Wij zijn ‘bezig’ voor een derde en ik had mij voorgenomen er niet te veel mee bezig te zijn, gewoon ‘aan de slag’ zeg maar en dan zien hoe het loopt maar dat gaat dus niet op. het is toch weer spannend of en hoe snel het mag lukken!

#4145172 Quote

nou nog 6 dagen dan heb ik mijn NOD, mijn borsten beginnen nu met aanraken wel gevoelig te worden. Hoop toch niet dat ik straks ongie wordt. Aangezien ik het wel steeds moeilijk vind om te wachten.
    Van de wk zei manlief dat mijn borsten wel voller leken, maar dit heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Heb wel steeds last van krampen in buik. Menstruatie achtig gevoel. En als je dan gaat googlen dan zijn dit verschijnselen die ook bij het zwanger worden hoort.
    Moet er maar niet teveel mee bezig zijn anders is de teleurstelling straks nog vele malen groter.
    MAar kan er geen moment niet aan denken!

De pijn die je aangeeft victory lijkt mij heel veel op een eisprong. Ik heb ik ook altijd veel last van. Last zeg maar eigenlijk pijn. Want o mijn G… wat doet dat pijn zeg. Mijn ongie heb ik nog minder last van.
    Zal heel hard voor je duimen!
    Heel veel succes linda, hopelijk laat het wachten niet al te lang duren.

Liefs Chantie

#4145194 Quote

Ja het is zo spannend! Hoop dat ik snel zwanger ben! Ik heb dus gisteravond geklust en vanmorgen had ik mijn eisprong, kan het dan zo maar zijn dat ik zwanger ben? of is die kans heel klein?

Heel veel succes allemaal!

Liefs Vic

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4145223 Quote

Als je om en nabij je eisprong ‘klust’ dan is die kans toch zeker aanwezig? Wat ik heb gelezen is dat na een eisprong het eitje max 24 uur ‘leeft’ en je dus binnen die 24 uur kans op bevruchting hebt. Maar omdat zaadcellen langer ‘leven’ (ik geloof 48 tot 72 uur gemiddeld) kun je als je 1 tot twee dagen voor de eisprong ‘geklust’ hebt volgens mij zeker zwanger worden en helemaal wanneer je op de dag van de eisprong ‘klust’. (heb me een beetje verdiept in de materie zeg maar hahaha) Maar al met al is er dus eigenlijk maar een hele korte periode waarin je zwanger kunt worden. Echt een wonder dus. Dus ja, victory, het zou ‘raak’ kunnen zijn…..dus duimen maar dat je binnenkort een positieve test in handen hebt!!! Hoelang probeer je al zwanger te worden?

#4145226 Quote

O ja, chantie jij natuurlijk ook veel succes, 6 dagen wachten kan een eeuwigheid lijken als je graag zwanger wilt worden….

#4145268 Quote

@Linda76

Ja ik hoop het zo, ik probeer het al vanaf augustus vorig jaar dus alweer een half jaar en hoop nu weleens zwanger te zijn. En hoe lang bij jij al bezig? I

k ben zo benieuwd, ik hou jullie op de hoogte!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct