Ha meid,
Nou volgens mij geef jij maar 1 nachtvoeding hoor. Die van 6 uur is echt geen nachtvoeding hoor! als je wilt weten hoeveel hij mag hebben kun je het volgende sommetje doen:
150 cc tot 180 cc x lichaamsgewicht= totaal cc op 24 uur. Ik ging zelf altijd op 170 cc zitten zodat je nog iets speling hebt om wat meer te geven!
Weeg dus je baby eerst. Bijvoorbeeld door zelf eerst te wegen en daarna met een ontkleedde zoon erbij! dan doe je 170 x lichaamsgewicht en dat deel je door 6 voedingen! dan zie je hoeveel je kan geven per keer.
Wij hadden ook zo’n hongerwolfje, maar toen ik meer ging voeden ging ze ineens doorslapen! Goed voeden overdag maar niet meer dan 180cc x lichaamsgewicht, dan zit je altijd goed. Sommige baby’s hebben het gewoon nodig!
baby’s geven zelf aan wanneer ze gaan doorslapen, maar ze slapen sneller door als ze goed doorvoed zijn overdag! Lo”is sliep met 8 weken door, maar dat is absurd vroeg hoor! En dan sliep ze van 11.00 uur tot 6.oo uur. Dus kijk niet naar het verhaal van Miriam, want op dat schema hoef je pas ongeveer met 4 – 6 maanden te zitten. Een nachtvoeding is heel normaal tot 3 maand, de meesten gaan daarna echt goed doorslapen!
Zorg dat je genoeg voedt, ga op het macimum zitten als ie zoveel wil drinken… doe er anders extra water bij… dan kan ie nog meer drinken… en afwachten maar… het komt vanzelf goed!
Succes!