Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1389771 Hoe Is Ie Met Iedereen - pagina 3

• Auteur

Nath,

Graag gedaan hoor. Door je zwangerschap kun je ook anders gaan dromen, had ik wel. Droomde soms heel heftig, maar weet niet meer of dat ook in het begin was of op het eind…

Liefs Lientje

#4151589 Quote

dank je lientje voor je woorden

#4151576 Quote

Nath,

De meeste dromen zijn bedrog! Ik zou ook m’n bed uit jumpen en gaan kijken. Je bent er toch mee bezig en bent pas echt gerust als je weet ik hoeveel weken bent.
    Toch proberen positief te blijven, ieder kind en iedere zwangerschap is anders!!!

Liefs Lientje

#4151575 Quote

Marlijn,

Toch balen van je ongi! Maar idd hoe minder je er mee bezig bent hoe beter, maar dat is soms makkelijker dan gezegd, helaas…

Liefs Lientje

#4151345 Quote

He Meiden,

Gaat wel lekker, wel heel onzeker. Vannacht gedroomd dat ik een bloeding had. Gauw uit bed, maar niets aan de hand. heb een beetje buikpijn, dus tja. Maar dat zal het groeien van de baarmoeder zijn.
    Maar het is gewoon heel erg eng. en het duurt nog 13 dagen voordat ik weer naar het kleintje mag kijken, snap niet waarom dat zo lang moet duren.

Ik duim voor je lientje.

liefs nath

#4152606 Quote

Hee hoi,

Ik zit nu op ’t wachtbankje…woensdag zal ongeveer m’n nod zijn, ik ben benieuwd!!! Toch verwacht ik niet zwanger te zijn.

Liefs Lientje

read more image Lees ook: Zwanger worden na een miskraam

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen