Hoi Linda,
Sorry voor het late reageren, beetje drukke tijden hier.
Ja, ik had bij Sven heel veel bloedingen gehad. Tot aan de 11e week.
Ze hebben het in het ziekenhuis nooit kunnen verklaren maar de beste uitleg die we hebben gehad is dat ik een gesprongen bloedvat in mijn baarmoeder zou hebben. Dat bloed komt in de baarmoeder, stolt dan en laat dan los. Omdat je baarmoeder in de eerste weken erg groeit, sprong het bloedvat dan steeds open.
Ik heb voor Sven ook een miskraam gehad en inderdaad zoals Rina al zegt, had ik daar ook geen goed gevoel over. Het voelde gewoon niet zwanger. Ik bleek, net zoals Evelien (Evolution) een missed abortion te hebben (leeg vruchtzakje). Ik heb toen een curretage gehad. Daarna werd ik meteen weer zwanger dus het kan zijn dat het nog met de curretage te maken had. Allemaal gissen dus.
Maar goed, het klinkt misschien niet zo ‘smakelijk’ maar bij mij kwam het bloed en de stolsels er echt met straaltjes uit. De eerste keer was ik compleet overstuur, dacht dat ik weer een miskraam had. Daarna weet je dat het kan gebeuren maar ik ben wel elke keer naar het ziekenhuis gegaan om het te laten checken.
Uiteindelijk is het dus na ongeveer 11 weken gestopt en na 39,2 weken is Sven geboren.
Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel. Heel veel sterkte meid!
Groetjes,
Maike