Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1389823 Wie Herkent Dit

• Auteur

hoi, ik ben nieuw op dit forum en heb de volgende vraag.
    Ben rond 9 weken overtijd, ik weet niet of ik wel of niet zwanger ben. Heb nog geen test gedaan. In het verleden gaf een test ook een keer geen zwangerschap aan, toen ik het wel was (niet te vroeg getest). Dit is echter uitgelopen op een miskraam. Nu is het zo dat ik een tijd lang in het buitenland ben geweest en denk dat ik daarom misschien niet ongesteld word. Dit heb ik jaren geleden ook al een keer gehad, alleen had ik toen geen onveilige seks en wist dus dat ik niet zwanger kon zijn. Dat is deze keer niet zo, wij waren er niet bewust mee bezig maar zouden een zwangerschap zeker wel leuk vinden. Maar wil niet te vroeg ermee naar de huisarts lopen en dan gezegd krijgen wacht nog maar af.
    Misselijk ben ik af en toe, ik heb veel hoofdpijn (dit heb ik anders zeer zelden), wel heb ik vaak buikpijn, lijkt een beetje op menstruatiepijn maar anders en mijn borsten zijn groter dan eerst.
    Oei ik zie dat het een lang verhaal is geworden…
    wie herkent hier iets van en wat zouden jullie doen?
    groetjes

#4145179 Quote

ik zou gewoon een test doen, voor de zekerheid 2. dat 1x een test niet goed werkte betekend niet dat geen enkele test het doet. bij mij wren 2 testen spontaan kapot toen ik wel zwanger was. ze deden echt niks, geen streepjes niks meer. en die huisarts is er toch voor jou? die gebruikt trouwens dezelfde testen als jij hoor. succes

reisa
    Bijdrager
    #4145210 Quote

Doe een test, en ben je zwanger bel dan de verloskundige. Is de test negatief bel dan je huisarts. Misschien is de test dan vals negatief, of is er iets anders aan de hand. 9 Weken overtijd zonder zwanger te zijn is ook niet goed, dus naar de huisarts.

#4145211 Quote

Zou ik ook doen….na negen weken zou ik toch wel heeeel nieuwschierig zijn!!!
    succes!!!

#4145392 Quote

ik zou idd echt wel een test doen hoor… tip via http://www.sensitest.nl zijn ze goedkoop en ook gewoon goed!

dotjuh
    Bijdrager
    #4145678 Quote

hahaha ik ben numemr 5 die ook gaat vertellen dat je gewoon een testje moet doen.
    en anders ff een test bij de dokter… als je de goedkopere testen niet vertrouwt.

succes ermee!

groetjes, do

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4145881 Quote

Nummer 6!

Testje doen of naar je huisarts gaan…. 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct