Hey xland en Suusje,
We kennen elkaar nog niet echt – ben vrij nieuw op dit forum. Wat ontzettend balen voor jullie! Ik zelf zit ook tegen mijn menstruatie aan te hikken. Elke maand weer die teleurstelling maar ook elke maand weer die hoop – killing!
Heb deze maand een baarmoeder foto gehad en er gaan verhalen de ronde dat je dan misschien wel extra kans hebt om aan te tellen……helaas dat gelukje gaat aan ons voor bij:-).
Maar goed, wat betreft die baarmoeder foto. Laat ik het zo zeggen, het is geen pretje. Je moet maar eens lezen hoe het precies gaat maar het zetten van de klem op de baarmoeder doet het meeste pijn. Eigenlijk heb je dan gewoon last van weeen! Ik zou die dag maar lekker vrij plannen – ik heb daarna echt even bij moeten komen. Na een dag waren de klachten alweer weg! Oh ja, ik kreeg trouwens gelijk de uitslag. Deze was overigens goed! Wij mogen 8 februari op gesprek – ben benieuwd wat ze met ons gaan doen (al onze samelevingstesten zijn negatief – wat ik ergens raar vindt want we hebben een dochtertje van dik 2.5).