Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1389996 Prive Hyves

• Auteur

las net dat “mommy 3” al eens eerder bij een mamaclub zat en een privé hyves heeft. vind ik wel een goed idee. dit is toch openbaar. goed idee?

#4145354 Quote

wel een leuk idee, alleen moet het dan wel een beetje een prive naam hebben! niet mamaclub sept 2010! dan weet iedereen meteen dat we zwanger zijn! haha

#4145364 Quote

kunnen anderen zo’n privé pagina met leden dan wel zien als ze zelf geen lid zijn?
    weet jij hoe je dan mensen kunt toevoegen? of kan je dan een aanvraag doen om lid te worden?
    (ben een beetje een hyves-kneus, haha)

#4145371 Quote

haha ik doe helemaal niet aan hyves, maar als moet dan moet het.

#4145379 Quote

nou er moet niks, hoor! haha! dacht dan kun je elkaar prive ook wat meer dingen zeggen. (alleen weet niet helemaal hoe privé het dan is)

#4145455 Quote

Je kunt je hyves pagina helemaal afschermen voor “buitenstaanders”, zodat alleen vrienden het kunnen zien. En die vrienden dat zijn wij dus! Nieuwe mama’s die graag “vriendje” willen worden moeten zich eerst aanmelden, en de beheerder van de hyves kan ze dan accepteren of weigeren. Ook kan je eventuele vrienden die je niet langer als vriend wil hebben blokkeren. We moeten alleen ff een leuke naam hebben, en iemand die de hyves aan wil maken. Leuk idee trouwens.
    De naam september mama’s kan als naam hoor, niemand kan zien wie er lid is van de hyve’s!
    Is het gelukt om ’t een beetje uit te leggen? Niemand hier fanatiek aan de hyve’s???
    Liefs, Kim.

#4145483 Quote

ik ben wel fanatiek hyver maar nog nooit een hyve gemaakt! enne ze kunnen niet zien wie lid is misschien maar je hebt hem dan wel op jouw pagina staan! dus ik zou eerst echt een andere naam doen!

liefs

#4145978 Quote

Heb een Hyvespagina aangemaakt:

Vlinder910.hyves.nl

Moet er nog even verder mee puzzelen, maar laat het even weten als we er mee verder kunnen.

#4146275 Quote

super!! bedankt petra!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct