Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1389999 Onzeker Over 1e Zwangerschapsverschijnselen

• Auteur

Gisteravond geklust en vanmorgen erge buikpijn links in mijn onderbuik. Nu al heel de dag last van buikkrampen, onrustig gevoel in buik, veel plassen, erg moe en misselijk (uit zich meer in maagzuur) en ook verhoging. Zou ik zwanger kunnen zijn? Of maak ik mezelf gewoon gek hiermee? Wat waren jullie eerste zwangerschapsverschijnselen? (hiermee bedoel ik echt de 1e 2 weken)

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Liefs Victory

#4145353 Quote

ik had excact dezelfde verschijnselen als jij nu omschrijftalleen geen misselijk gevoel. ik ga morgen of overmorgen testen, had vandaag ogesteld moeten worden maar is (nog) niet gebeurd……

#4145357 Quote

Hey Victory,
    Wij zijn zelf ook bezig met zwanger worden, en ik had vorige maand ook een raar gevoel…. uiteindelijk gewoon ongesteld geworden. Maar ik heb gemerkt dat ik ook graag dingen wil voelen en dat misschien normale verschrijnselen gelijk een soort hoop geven. Daarbij vallen mensen in mijn omgeving met bosjes omdat ze buikgriep hebben :S. Dusse ik zou er niet te veel mee bezig gaan en proberen te wachten totdat je kan testen en hopelijk is ie dan positief.

Succes en sterkte met wachten.
    Groetjes Rianne

#4145390 Quote

wat rian beschrijft herken ik ook, zo graag zwanger willen zijn dat eigenlijk iedere scheet die ik laat al een krampje in mij buik word en dus mischien wel hoort bij een zwangerschap…… tja soms willen we iets wel heel erg graag

#4145430 Quote

Ben hier even illegaal, heb al een dochtertje en ben op dit moment niet bezig weer zwanger te worden (waarschijnlijk van t voorjaar weer..!), maar om even op je vraag terug te komen. Ik had dat ook…was dus absoluut niet zwanger, maakt mezelf gewoon gek. De volgende maand had ik nergens last van en ja hoor, Zwanger! Dus probeer het echt los te laten!! Sterkte.

wendywendy
    Bijdrager
    #4145466 Quote

Ik herken me in alle verhalen, had dat vorige maand ook allemaal inc. pijnlijke borsten, daarna vet ong. geworden. jammer jammer. maar omdat je het graag wil, en het is ook zo irritant dat het zo LANG duurt voordat je weer testen kan,.. wil je van alles voelen om je maar te bevestigen, nog even geduld hoor! Zeg, even een vraag van mij, ik heb 2 zwangerschapstesten van apotheek eigen merk gekocht. lees ik in de bijsluiter dat je pas kan testen op je NOD. weet iemand of ik toch eerder testen kan? ervaring? had ik nou maar andere gekocht,.. 😉

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4145468 Quote

@wendywendy:er zijn ook testen waarbij je een paar dagen(6?) voor je NOD kan testen. Geloof o.a. van clearblue.

Ik lees al een tijdje mee op een paar forums(niet echt nederlands geloof ik) en ik hoor niet echt de beste verhalen over die test.
    Ze geven vaak geen goede uitslag.

Het schijnt ook zo te zijn dat het vaak nog misgaat rond de NOD.
    dan zou je een vroege positieve test hebben,helemaal blij,gaat het rond NOD nog mis.

Sterkte met alles.

groetjes Fleur

#4145658 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het nog steeds, een verhoging, een opgeblazen buik, raar gevoel in mijn buik alsof het druk bezig is terwijl ik me ontspan, geen hongergevoel. Ik wordt er gek van en kan pas volgend weekend een test uitvoeren….

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Vic

wendywendy
    Bijdrager
    #4145898 Quote

@ Fleur
    Ik ga dus maar even een andere halen! lijkt me slimmer! Stom dat ik ze gekocht heb!
    thnx voor de tips!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct